Ulrika Dunker nimitetty Ramirent Oyj:n henkilöstöjohtajaksi

Vantaa, Suomi, 2016-11-30 08:30 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

RAMIRENT OYJ                     PÖRSSITIEDOTE                        30.11.2016 klo 9.30 EET

Ulrika Dunker (41) on nimitetty Executive Vice Presidentiksi vastuualueenaan henkilöstöhallinto sekä Ramirent-konsernin johtoryhmän jäseneksi. Hänen asemapaikkansa tulee olemaan Tukholma ja hän raportoi toimitusjohtaja Tapio Kolunsaralle. Ulrika Dunker aloittaa tehtävässään viimeistään 6.2.2017.

(B.Ed.) Ulrika Dunker on tehnyt pitkän uran Sandvik-konsernissa missä hän on työskennellyt eri henkilöstöhallinnon tehtävissä vuosina 2007-2016, viimeisimpänä tehtävänään Sandvik Constructionin ja Sandvik Venturen henkilöstöhallinnon johtaja. Ulrika Dunker siirtyy Ramirentille hänen nykyisestä tehtävästään Kungliga Operan AB:n henkilöstöjohtajan asemasta.

”Olen iloinen, että Ulrika liittyy meidän johtoryhmäämme. Ulrika on kokenut HR-ammattilainen, jolla on vankka kokemus liiketoimintalähtöisistä HR-prosessien kehittämisestä kansainvälisessä organisaatiossa. Ulrikan myötä voimme kiihdyttää toimenpiteitä parantaaksemme organisaatiomme suorituskykyä ja rakentaa Ramirentista entistä parempi työpaikka”, sanoo Tapio Kolunsarka.

LISÄTIEDOT:
Franciska Janzon, SVP, markkinointi, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 020 750 2859

Ramirent on johtava konevuokrausalan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen ensiluokkaisia laitteita, palveluja ja osaamista. Ramirentin vuokrausratkaisut yksinkertaistavat asiakkaiden liiketoimintaa. Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennusalaa, teollisuutta, palvelualaa, julkista sektoria ja kotitalouksia. Ramirent toimii Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Vuonna 2015 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 636 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 730 työntekijää 288 toimipisteessä 10 maassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsingissä (osakkeen tunnus: RMR1V). Ramirent – More than machines®.

JAKELU:
NASDAQ Helsinki