Kovasen taksit ja kuljetuspalvelut kulkevat Nesteen polttoaineilla

23.1.2018 klo 10

Kovasen taksit ja kuljetuspalvelut kulkevat Nesteen polttoaineilla

Kuva: Kovanen

Neste ja taksi- ja kuljetuspalveluyritys Kovanen ovat aloittaneet yhteistyön, jossa Kovanen ottaa käyttöön Nesteen korkealaatuiset polttoaineet kaikissa konsernin eli Cabonline Finlandin omistamissa yhtiöissä. Yhteistyön on tarkoitus kattaa tulevaisuudessa myös Nesteen digitaalisia palveluita kuten mobiilisovellus Neste-äpin käytön.

"Julkistimme tänään Kovasen rinnalle uuden ja edullisemman FixuTaxi-palvelumme. Molempien piiriin kuuluvat henkilötaksit kulkevat Nesteen polttonesteillä. Nesteen Suomessa jalostetut ja huippulaatuiset polttoaineet täydentävät myös tätä palvelukokemusta ja takaavat puhtaammat taksikyydit asiakkaillemme. Haemme samalla myös 100 uutta yrittäjää ja yli 200 kuljettajaa, joille on ensisijaisen tärkeää, että polttoainetäydennyksen saa asemilta, jotka sijaitsevat keskeisillä paikoilla ja että niistä löytyvät toimivat asemapalvelut. Tavoitteemme on laajentaa yhteistyötä tulevaisuudessa myös liikenteen digitaalisiin palveluihin kuten Neste-äpin käyttöön", kertoo Cabonline Finlandin ja Kovasen toimitusjohtaja Topi Simola.

"Kovanen on näkyvä ja tunnustettu henkilökuljetuksen brändi pääkaupunkiseudulla. Olemme erittäin iloisia, että voimme tarjota Kovasen takseille ja muille kuljetuspalveluille korkealaatuisia, haastaviin suomalaisiin olosuhteisiin kehitettyjä polttoaineita. Suomen laajin asemaverkosto varmistaa, että Nesteellä tankkaaminen on vaivatonta ja joustavaa sekä tarjoaa erinomaisen käyttökokemuksen taksialan ammattilaisille", Nesteen Marketing & Services -liiketoiminta-alueen Suomen toiminnoista vastaava johtaja Sam Holmberg.

Neste on mukana Kovasen sunnuntaina 28.1.2018 järjestämässä Tolpalla tavataan -taksitapahtumassa Helsingin jäähallilla.

Neste Oyj

Kaisa Lipponen
Viestintäjohtaja

Lisätietoja: Sam Holmberg, johtaja, Marketing & Services -liiketoiminta-alue Suomi, Neste, puh. 050 458 4078; Topi Simola, toimitusjohtaja, Kovanen ja Cabonline Finland, p. 040 862 1431