Auta meitä kehittämään vastuullisuuttamme: osallistu Nesteen vastuullisuuskyselyyn verkossa 9. helmikuuta mennessä!

Neste Oyj
26.1.2018

Olemme sitoutuneet jatkuvaan vuorovaikutukseen sidosryhmiemme kanssa. Vuorovaikutus
auttaa meitä määrittelemään muun muassa, mihin meidän tulisi yrityksenä keskittyä globaalissa vastuullisuustyössämme.

Kannustamme kaikkia sidosryhmiemme edustajia - asiakkaita, kumppaneita, toimittajia, sijoittajia, henkilöstöä, median edustajia, paikallisia naapureita jne. - antamaan oman panoksensa osallistumalla vastuullisuuskyselyyn, joka on käynnissä 9. helmikuuta asti.

Kyselylomakkeen täyttäminen kestää noin 5 minuuttia. Osallistuminen tapahtuu anonyymisti.

Vastuullisuuskyselyn tuloksia käytetään olennaisuusarvioinnissamme, jonka avulla pyrimme tunnistamaan ja ymmärtämään, mitkä vastuullisuuskysymykset ovat sidosryhmillemme tärkeitä ja liiketoiminnallemme kriittisimpiä. Tuloksia käytetään myös määrittelemään vastuullisuutemme viitekehys sekä kehittämään vastuullisuuskäytäntöjämme, jotka ovat keskeinen osa ydinliiketoimintojamme.

Arvostamme ajatuksiasi ja näkemyksiäsi. Voit vapaasti jakaa linkkiä myös eteenpäin!

Klikkaa tästä osallistuaksesi suomenkieliseen kyselyyn. Jos haluat osallistua englanninkieliseen kyselyyn, klikkaa tästä.

Lisätietoa:
Johan Lunabba, vastuullisuusjohtaja, puh. 050 458 0795, johan.lunabba(@)neste.com
www.neste.com/vastuullisuus

Neste lyhyesti

Neste (NESTE, Nasdaq Helsinki) luo vastuullisia vaihtoehtoja liikenteen, yritysten ja kuluttajien tarpeisiin. Voimme auttaa asiakkaitamme pienentämään hiilijalanjälkeään kaikkialla maailmassa laadukkailla ja vähäpäästöisillä uusiutuvilla tuotteilla ja korkealaatuisilla öljytuotteilla, jotka voidaan yhdistää räätälöidyiksi palveluratkaisuiksi. Olemme maailman suurin jätteistä ja tähteistä jalostetun uusiutuvan dieselin tuottaja ja tuomme uusiutuvia ratkaisuja myös lentämiseen ja muoviteollisuuteen. Haluamme olla luotettava kumppani, jonka osaamista, tutkimustyötä ja vastuullisia toimintatapoja arvostetaan laajasti. Vuonna 2016 Nesteen liikevaihto oli 11,7 miljardia euroa. Vuonna 2018 Neste sijoittui toiseksi maailman vastuullisimpien yritysten Global 100 listalla. Lue lisää: neste.com