Rettelse: Gennemførelse af kapitalforhøjelse ved gældskonvertering

Selskabsmeddelelse nr. 9-2017/18
21. februar 2018

Gennemførelse af kapitalforhøjelse ved gældskonvertering

Generalforsamlingen gav den 18. januar 2018 selskabets bestyrelse bemyndigelse til i perioden indtil den 1. april 2018 at forhøje Selskabets aktiekapital med højst i alt kr. 4.700.000 aktier a kr. 5, svarende til i alt kr. 23.500.000. De nye aktier skal udstedes til en kurs svarende til den gennemsnitlige kurs (lukkekurs) på Selskabets aktier i perioden fra 2. januar til 17. januar 2018 dog maksimalt 20 kr. pr. aktie. De hidtidige aktionærers fortegningsret fraviges, da kapitalforhøjelse sker ved gældskonvertering.

Bestyrelsen har i dag truffet beslutning om at udnytte sin bemyndigelse og gennemføre en kapitalforhøjelse ved gældskonvertering af kr. 23.352.307,60 til kurs 191,2, svarende til kr. 9,56 pr. aktie. Selskabets aktiekapital er således i dag blevet forhøjet i Erhvervsstyrelsens system med nominelt kr. 12.213.550 fra nominelt kr. 5.773.775 til nominelt kr. 17.987.325.

Nasdaq Copenhagen er orienteret om gennemførslen af kapitalforhøjelsen, og aktierne forventes optaget til handel ultimo marts.

Selskabets opdaterede vedtægter kan findes på Selskabets hjemmeside www.intermail.com under Investor Relations, Selskabsledelse.

YDERLIGERE OPLYSNINGER:

Anders Ertmann, CEO
E-mail: anders.ertmann@intermail.com

InterMail er via datterselskabet StroedeRalton en de største udbydere af fulfilment-services, mailhåndtering og it-baserede loyalitetssy-stemer i Norden.

Selskabsmeddelelse_09 2017-18