SELIGSON & CO OMX HELSINKI 25 PÖRSSINOTEERATTU RAHASTO UCITS ETF: MAHDOLLINEN MUUTOS HALLINNOIVASSA YHTIÖSSÄ

Seligson & Co Rahastoyhtiö Oyj
PÖRSSITIEDOTE 8.3.2018

Seligson & Co OMX Helsinki 25 pörssinoteerattua rahastoa hallinnoivan yhtiön eli Seligson & Co Rahastoyhtiö Oyj:n hallitus on hyväksynyt sulautumissuunnitelman, jonka mukaan sijoituspalveluyhtiö Seligson & Co Oyj (nykyinen rahastoyhtiön emoyhtiö) sulautettaisiin Seligson & Co Rahastoyhtiö Oyj:öön (nykyinen 100 % omistettu tytäryhtiö).

Järjestelyn tarkoituksena on selkeyttää Seligson & Co –konsernin yhtiörakennetta ja keventää hallintorakennetta. Hallitus on päättänyt myös hakea laajennusta nykyiseen rahastotoimilupaan sijoituspalveluiden tarjoamisen osalta, jolloin Seligson & Co Rahastoyhtiö Oyj tarjoaisi jatkossa Seligson & Co Oyj:n nyt tarjoamia omaisuudenhoitopalveluja.

Järjestelyn toteutumisen edellytyksenä ovat tarvittavat viranomaisluvat ja yhtiöiden yhtiökokousten hyväksyntä.

Järjestelyllä ei ole vaikutusta Seligson & Co OMX Helsinki 25 pörssinoteerattuun rahastoon tai rahaston osuudenomistajiin.

Seligson & Co Rahastoyhtiö Oyj

Ari Kaaro