Lehdistötiedote: Jämsän Fysikaalinen Hoitolaitos Oy:n Jämsän yksikön toiminta osaksi Terveystaloa

Terveystalo on 29.6. allekirjoitetulla sopimuksella ostamassa Jämsän Fysikaalinen Hoitolaitos Oy:n Jämsän yksikön toiminnan. Yksikön työntekijät siirtyvät Terveystaloon vanhoina työntekijöinä ja toiminta jatkuu entisissä tiloissa.

Jämsän Fysikaalinen Hoitolaitos Oy on yksityinen fysioterapiapalvelujen tarjoaja. Yrityksen Jämsän yksikössä työskentelee kolme työsuhteista työntekijää ja yksikön liikevaihto vuonna 2017 oli noin 0,2 miljoonaa euroa.

"Yhdistymisessä Jämsän Fysikaalinen Hoitolaitos Oy:n Jämsän yksikön liiketoiminta siirtyy osaksi valtakunnallista Terveystaloa, joka tarjoaa korkeatasoisia fysioterapiapalveluja osana kokonaisvaltaista terveydenhuollon hoitoketjua. Terveystalolla on mahdollisuudet investoida sekä henkilöstön osaamisen että asiakaslähtöisen palvelun kehittämiseen. Terveystalon panostukset laatuun ja vaikuttavuuteen sekä fysioterapian sisältyminen Terveystalon laatujärjestelmään on tehnyt meihin vaikutuksen. Hoidon korkea laatu on tärkeää kaikessa toiminnassa sekä meille että Terveystalolle", sanoo Tapio Salonen Jämsän Fysikaalinen Hoitolaitos Oy:stä.

"Toivotamme Jämsän Fysikaalinen Hoitolaitos Oy:n Jämsän yksikön osaavan henkilöstön lämpimästi tervetulleeksi Terveystaloon. Yksikön palvelut täydentävät hyvin palvelutarjontaamme ja kaupan myötä voimme tarjota Jämsässä niin työterveyshuollon palveluita yrityksille kuin lääkärin vastaanottopalveluita yksityisasiakkaillekin", toteaa Terveystalon keskisen Suomen aluejohtaja Anu Väänänen.

Lisätietoja:
Terveystalo, aluejohtaja keskinen Suomi, Anu Väänänen, puh. 0400 470 894

Terveystalo lyhyesti

Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu julkinen osakeyhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus. Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Valtakunnallinen verkosto kattaa 180 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Toimipaikkaverkostoa täydentävät ympäri vuorokauden saatavilla olevat digitaaliset palvelut.

Vuonna 2017 Terveystalossa asioi 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta. Lääkärikäyntejä tehtiin noin 3,3 miljoonaa. Terveystalossa työskentelee lähes 9 000 terveydenhuollon ammattilaista, joista noin puolet toimii itsenäisinä ammatinharjoittajina. Terveystalon palveluilla on Avainlippu-tunnus ja yhtiö on Suomalaisen työn liiton jäsen. www.terveystalo.com