Finanskalender for regnskabsår 2018/2019 (1. oktober 2018 – 30. september 2019)

Selskabsmeddelelse nr. 15-2017/18
24. september 2018

Tirsdag den 27. november
Seneste dato for optagelse af et bestemt emne på dagsordenen for den ordinære generalforsamling den 8. januar 2019

Fredag den 30. november
Årsrapport for regnskabsåret 2017/18

Tirsdag den 8. januar
Ordinær generalforsamling

Tirsdag den 21. maj
Halvårsrapport for 2018/19

Vi gør særskilt opmærksom på, at InterMail A/S førhen har offentliggjort kvartalsrapporter, hvilket er fravalgt med virkning for regnskabsåret 2018/2019 og frem.

InterMail A/S

Yderligere oplysninger:

Anders Ertmann, CEO                                                                                        Nicolas Olivares, Finance Director
Telefon: 39 66 09 22                                                                                           Telefon: 36 86 33 09
Mobil: 51 16 13 72                                                                                               Mobil: 61 77 25 73
E-mail: anders.ertmann@intermail.com                                                              E-mail: nicolas.olivares@intermail.com

InterMail er et full service kommunikationshus inden for digital og papirbaseret markedskommunikation. Vi har mere end 40 års erfaring med datadrevet relationsmarkedsføring og håndterer både kundeloyalitetsløsninger, marketing automation, output management og produktion af individualiseret kampagnemateriale, pakning og distribution – fra ide til det færdige produkt, der lander i kundes fysiske eller digitale postkasse.