Lehdistötiedote: ONNI hammas Porvoo osaksi Terveystaloa

Terveystalo on 25.11.2018 allekirjoitetulla sopimuksella sopinut Porvoossa toimivan ONNI hammas hammaslääkäriklinikan liiketoiminnan hankkimisesta. Yrityksen henkilöstö siirtyy Terveystaloon vanhoina työntekijöinä ja siirtyvä liiketoiminta jatkuu entisissä tiloissa.

Helmikuussa 2018 avatulla hammaslääkäriklinikalla työskentelee 4 hammaslääkäriä ja 3 suuhygienistiä ja 5 hammashoitajaa. Toiminta jatkuu nykyisissä tiloissa Porvoon Aleksanterinkadulla Pomotalossa.

"Terveystalon palvelutarjonta laajentui suunterveyden palveluihin kesällä 2015. Suun terveys on osa kokonaisterveyttä, ja suunterveydellä ja suuhygienialla on merkittävä yhteys sairauksien ennaltaehkäisyyn. Moni asiakkaistamme haluaa keskittää perheen terveyspalvelut yhteen paikkaan. Lisäksi Terveystalon työterveysasiakkaat ovat toivoneet hammaslääkäripalveluita osaksi Terveystalon palveluvalikoimaa", Terveystalon suunterveyden liiketoimintajohtaja Petri Keksi sanoo.

"Viimeisen kolmen vuoden aikana Terveystalo on ostanut ja perustanut hammaslääkärikeskuksia eri puolille Suomea ja toimii kaupan jälkeen jo 21 yksikössä. Tavoitteena on jatkossa edelleen kasvattaa suunterveyden yksiköiden verkostoamme", Keksi jatkaa.

"Toivotamme ONNI hampaan Porvoon yksikön henkilöstön ja ammatinharjoittajat lämpimästi tervetulleeksi Terveystaloon. Yksikön palvelutarjonta täydentää hyvin palvelujamme Porvoossa asiakkaidemme toiveiden mukaisesti. Tavoitteenamme on olla halutuin työntekopaikka terveydenhuollon osaajille ja uskomme, että henkilöstön tyytyväisyys näkyy myös asiakkaillemme parempana hoitona sekä palvelukokemuksena. Työntekijöidemme ja asiakkaidemme arvostuksesta kertovat kärkisijat myös useissa tutkimuksissa. Terveystalo on mm. valittu Suomen arvostetuimmaksi lääkäriasemaksi 2016-2018", Keksi toteaa.

Lisätietoja:
Terveystalo, Petri Keksi, liiketoimintajohtaja, suunterveyden palvelut, puh. 040 730 8188

Terveystalo lyhyesti

Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu julkinen osakeyhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus. Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Valtakunnallinen verkosto kattaa noin 180 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Toimipaikkaverkostoa täydentävät ympäri vuorokauden saatavilla olevat digitaaliset palvelut.

Vuonna 2017 Terveystalossa asioi 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta. Lääkärikäyntejä tehtiin noin 3,3 miljoonaa. Terveystalossa työskentelee lähes 9 000 terveydenhuollon ammattilaista, joista noin puolet toimii itsenäisinä ammatinharjoittajina. Terveystalon palveluilla on Avainlippu-tunnus ja yhtiö on Suomalaisen työn liiton jäsen. www.terveystalo.com