AVIDLY OYJ:N YLIMÄÄRÄISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET 13.12.2018 - CAPMANIN JUHA MIKKOLA AVIDLYN HALLITUKSEEN

Avidly Oyj, yhtiötiedote, Helsinki, 13.12.2018 klo 15.10

Avidly Oyj:n (”Yhtiö”) tänään pidetty ylimääräinen yhtiökokous päätti Yhtiön eräiden osakkeenomistajien ehdotuksesta täydentää Yhtiön hallitusta yhdellä (1) varsinaisella jäsenellä siten, että Yhtiön hallitukseen kuuluu yhteensä seitsemän (7) jäsentä toimikaudella, joka päättyy Yhtiön seuraavan varsinaisen yhtiökokouksen päättyessä.

Lisäksi yhtiökokous päätti eräiden osakkeenomistajien ehdotuksesta valita Yhtiön hallitukseen nykyisten jäsenten lisäksi uutena jäsenenä Juha Mikkolan toimikaudeksi, joka päättyy Yhtiön seuraavan varsinaisen yhtiökokouksen päättyessä.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Jari Tuovinen ja varapuheenjohtajana Marko Häkkinen.

AVIDLY OYJ

Lisätietoja:

Tuomas Airisto, toimitusjohtaja, Avidly Oyj
puhelin +358 40 566 1331

Yhtiön Certified Adviserina (Hyväksytty Neuvonantaja) toimii Merasco Oy
puhelin +358 9 6129 670.

Avidly (aiemmin Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava Pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 250 henkilön voimin 15 toimipisteessä. www.avidlyagency.com/fi