Ramirent aloittaa omien osakkeiden hankinnan

Ramirent Oyj              Pörssitiedote               27.12.2018 klo 16.45

Ramirent Oyj:n hallitus on varsinaisen yhtiökokouksen 15.3.2018 antaman valtuutuksen perusteella päättänyt hankkia enintään 300 000 yhtiön omaa osaketta, mikä vastaa 0,28 % Ramirent Oyj:n kaikista 108 697 328 osakkeesta. Hankkiminen alkaa aikaisintaan 28.12.2018.

Osakkeiden hankkiminen suoritetaan varsinaisen yhtiökokouksen antaman valtuutuksen mukaisesti. Osakkeet hankitaan yhtiön vapaalla pääomalla NASDAQ Helsinki Oy:n järjestämässä julkisessa kaupankäynnissä. Osakkeista maksettava hinta määräytyy yhtiön osakkeesta julkisessa kaupankäynnissä hankintapäivänä maksetun hinnan mukaisesti.

Hankittavat osakkeet on tarkoitus käyttää osana Ramirentin kannustinohjelmia, vastikkeena mahdollisissa yrityshankinnoissa tai muissa yhtiön liiketoimintaan kuuluvissa järjestelyissä.

Hallituksella on valtuutus päättää enintään 10 869 732 Ramirent Oyj:n oman osakkeen hankkimisesta. Valtuutus on voimassa seuraavan varsinaisen yhtiökokouksen päättymiseen.

Lisätietoja:
Jonas Söderkvist, väliaikainen talousjohtaja ja konsernin liiketoiminnan kehitysjohtaja, Ramirent Oyj, puh. +46 (0)8 624 9502, jonas.soderkvist@ramirent.com

RAMIRENT on johtava palveluyritys, joka tarjoaa konevuokrausta rakentamiseen sekä muuhun teollisuuteen. Autamme asiakkaitamme työskentelemään turvallisesti ja tehokkaasti vuokraamalla juuri heille sopivia koneita sekä palvelemalla sujuvasti ja positiivisella asenteella. Ramirentissa on 2 900 työntekijää 300 konevuokraamossa Pohjois- ja Itä-Euroopassa. Vuonna 2017 Ramirent-konsernin myynti oli 724 miljoonaa euroa. Ramirent on noteerattu Helsingin pörssissä. Ramirent - Gear up. Konevuokraamo palveluksessasi

Jakelu: NASDAQ OMX Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.ramirent.com