Ramirent Oyj:n vuosikertomus 2018 on julkaistu

Ramirent Oyj              Pörssitiedote               18. helmikuuta 2019 klo 13.45

Ramirent Oyj on julkaissut tänään vuoden 2018 vuosikertomuksensa englannin- ja suomenkielisinä PDF-tiedostoina yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.ramirent.com.

Vuosikertomus sisältää yhtiön tilinpäätöksen tilikaudelta 1.1.-31.12.2018. Hallituksen toimintakertomuksen osana julkaistaan muita kuin taloudellisia tietoja koskeva selvitys, jossa kerrotaan, miten yhtiö on edistynyt olennaisissa vastuullisuustavoitteissaan. Yhtiö ei julkista erillistä vastuullisuusraporttia.

Lisäksi Ramirent on julkaissut yhtiön kotisivuilla Sijoittajat-osiossa erillisen selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2018 sekä ajantasaisen palkka- ja palkkioselvityksen. Vuosikertomus ja selvitykset ovat myös tämän tiedotteen liitteenä.

Ramirentin vuosikertomus 2018 (PDF)

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (PDF)

Palkka- ja palkkioselvitys (PDF)

Painettu vuosikertomus on saatavilla viimeistään 11. maaliskuuta alkavalla viikolla ja sen voi tilata sähköpostitse osoitteesta communications@ramirent.com