Ramirent Oyj:n Osakepohjainen kannustinjärjestelmä 2016 - suunnattu osakeanti

Ramirent Oyj                                     Pörssitiedote                                     7.3.2019 klo 15.00

Ramirent Oyj:n hallitus on päättänyt 7. helmikuuta 2019 suunnatusta osakeannista, joka liittyy Ramirent Oyj:n osakepohjaisen kannustinjärjestelmän 2016 ansaintajakson maksamiseen. Osakeannissa on luovutettu 156 471 Ramirent Oyj:n hallussa olevaa osaketta vastikkeetta osakepohjaiseen kannustinjärjestelmään kuuluville avainhenkilöille järjestelmän ehtojen mukaisesti. Osakkeet luovutetaan osallistujille tänään, 7. maaliskuuta 2019.

Osakkeiden luovuttaminen suunnatulla osakeannilla perustuu varsinaisen yhtiökokouksen 17.3.2016 hallitukselle antamaan valtuutukseen.

Suunnatun osakeannin jälkeen yhtiön hallussa on 1 270 207 osaketta.

Lisätietoja:
Jonas Söderkvist, väliaikainen talousjohtaja, Ramirent Plc, puh. +46 8 624 9502, jonas.soderkvist@ramirent.com

Ramirent on johtava palveluyritys, joka vuokraa koneita rakentamiseen ja muulle teollisuudelle. Autamme asiakkaitamme työskentelemään turvallisesti ja tehokkaasti vuokraamalla juuri heille sopivia koneita sekä palvelemalla sujuvasti ja positiivisella asenteella. Ramirentissä on 2 905 työntekijää 294 konevuokraamossa Pohjois- ja Itä-Euroopassa. Vuonna 2018 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 712 miljoonaa euroa. Ramirent on noteerattu Nasdaq Helsingissä (RAMI). Ramirent - Gear Up. Konevuokraamo palveluksessasi

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.ramirent.com