Investeringsforeningen Formuepleje – Korrektion af vedlagt årsrapport

Fondsbørsmeddelelsen for Investeringsforeningen Formuepleje, udsendt torsdag den 28. april 2019, korrigeres med ny vedhæftning af den af bestyrelsen godkendte årsrapport.

Der blev på beklageligvis vedlagt en forkert udgave af årsrapporten, hvorfor dette korrigeres med denne meddelelse.

Der er ingen regnskabsmæssige ændringer i forhold til den i går vedlagte årsrapport, men få redaktionelle ændringer i afsnittet ’Årets afkast og performance’ for afdeling Danske Aktier, afdeling Rusland, afdeling Obligationer, afdeling Global High Yield, afdeling Optimum, afdeling PensionPlanner Moderat, afdeling PensionPlanner Stabil og afdeling PensionPlanner Balance.

Årsrapporten for 2018 er vedlagt denne meddelelse og kan downloades på www.formuepleje.dk.

Eventuelle henvendelser vedrørende denne meddelelse kan rettes til direktør Søren Astrup på tlf. 87 46 49 20.

Søren Astrup, direktør
Formuepleje A/S

2019-03-29 - Selskabsmeddelelse IFF - Korrektion af vedlagt årsrapport IF Formuepleje - Årsrapport 2018_Final