Aki Airaksinen valittu Elecster Oyj:n talousjohtajaksi

ELECSTER OYJ                                                                                         SISÄPIIRITIETO 10.6.2019 KLO 8:30

Aki Airaksinen valittu Elecster Oyj:n talousjohtajaksi

Elecster Oyj on valinnut talousjohtajaksi KTM Aki Airaksisen. Airaksinen aloittaa tehtävässä ja johtoryhmän jäsenenä 15.8.2019.

Akilla on monipuolinen kokemus laskentatoimen ja yritystoiminnan johto- ja päällikkötason eri tehtävistä mm. Santen Oy:n, Harjavalta-konsernin, Säteri Oy:n ja Koneen palveluksessa.

Olen tyytyväinen, että onnistuimme rekrytoimaan Risto Koskelalle seuraajan, jolla on pitkä ja monipuolinen kokemus yrityksen taloushallinnon eri tehtävistä. Uskomme vakaasti, että Akilla on hyvät valmiudet jatkaa Riston viitoittamalla tiellä Elecster-konsernin taloushallinnon jatkuvaa kehittämistä. Monipuolisen kokemuksen lisäksi Akin persoona ja johtajaominaisuudet olivat valintaprosessissa tekijöitä, joiden vuoksi valinta tehtiin hänen edukseen, sanoo Elecster Oyj:n toimitusjohtaja Arto Kinnunen.

ELECSTER OYJ

Arto Kinnunen