Juuso Pajunen, 37, nimitetty ÅF Pöyryn talousjohtajaksi

Pöyry Finland Oy Lehdistötiedote 12.7.2019 klo 12:00

Ruotsalainen suunnittelu- ja konsultointiyritys ÅF Pöyry työllistää yli 16 000 asiantuntijaa ympäri maailman. Pajunen on toiminut Pöyryn talousjohtajana vuodesta 2016 lähtien.

ÅF Pöyryn vt. talousjohtajana toukokuusta lähtien työskennellyt Juuso Pajunen on nimitetty yhtiön talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi tästä päivästä alkaen.

Juuso Pajunen on toiminut useissa johtotehtävissä 12-vuotisen uransa aikana Pöyryllä. Pöyry Oyj:n talousjohtajana hän toimi vuodesta 2016 lähtien. 37-vuotias Pajunen on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri.

“On hienoa saada Juuso Pajunen ÅF Pöyryn johtoryhmään. Hänen vuosien mittaan Pöyryllä hankkimansa kokemuksen ja syvän osaamisen ansiosta Juuso tulee olemaan erittäin tärkeä tekijä strategisen suunnan ja talouden kehittämisessä edelleen, jotta pääsemme tavoitteisiimme”, sanoo Jonas Gustavsson, ÅF Pöyryn toimitusjohtaja.

“Meillä on jännittävä matka edessämme merkittävänä kansainvälisenä suunnittelu- ja konsultointiyhtiönä. Jatkan innolla työtä kannattavan kasvun ja yhä kehittyvän yhtiömme eteen”, sanoo Juuso Pajunen, ÅF Pöyryn talousjohtaja.

Lisätietoa:

Juuso Pajunen
Talousjohtaja, ÅF Pöyry AB

Tietoa ÅF Pöyrystä

ÅF Pöyry on merkittävä kansainvälinen suunnittelu- ja konsultointiyhtiö. Kehitämme maailmanlaajuisesti asiakkaillemme ratkaisuja, jotka edistävät kestävää kehitystä ja auttavat hyödyntämään kaupungistumisen ja digitalisaation tuomia mahdollisuuksia. Olemme yli 16 000 sitoutunutta asiantuntijaa, jotka kehittävät kestäviä, uuden sukupolven ratkaisuja infra-, teollisuus- ja energiasektoreille ympäri maailman.

Making Future.

Vieraile verkkosivuillamme www.poyry.fi ja seuraa meitä sosiaalisessa mediassa: Twitter | LinkedIn | Facebook | YouTube