DPA Group N.V. - Arnold van Mameren benoemd als CEO van DPA Group

Amsterdam, 28 augustus 2019 - Arnold van Mameren is formeel aangesteld als CEO van DPA Group. Hij volgt Eric Winter op, die sinds 2011 aan het roer van de onderneming stond en als commissaris bij DPA betrokken blijft. “Het aanstellen van Arnold past in de koers die in 2018 is ingezet om de kernactiviteiten van DPA verder te versterken”, zegt Ron Icke, voorzitter van de Raad van Commissarissen van DPA. “We zijn blij dat we voor deze positie een persoon met veel ervaring in recruitment, goed werkgeverschap en digitalisering kunnen benoemen. Ook Arnolds achtergrond bij grote adviesbedrijven is van waarde voor het verwezenlijken van de ambities van DPA. Wij hebben het volste vertrouwen in ons directieteam dat thans bestaat uit Arnold van Mameren (CEO) en Désirée Theyse (CFO).”

“De afgelopen maanden heb ik DPA ervaren als een ondernemend bedrijf waar alles in het teken staat van vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling van professionals. Een innovatieve organisatie met talentvolle medewerkers en een warme, informele cultuur", aldus Arnold van Mameren. “Ik vind het inspirerend om hier deel van uit te maken en heb er veel zin in om samen met het sterke managementteam de ambities van DPA verder vorm te geven.”

Arnold van Mameren studeerde technische natuurkunde en startte zijn loopbaan bij Pink Elephant (later PinkRoccade). Hier leidde hij meerdere grote units en leverde hij een bijdrage aan de integratie met Getronics in 2005. Daarna werd hij eindverantwoordelijk voor de consulting business unit van Getronics. In 2010 werd hij eindverantwoordelijk voor KPN Consulting dat onder zijn leiding erkenning kreeg als Great Place to Work. Na twee jaar als Director Operations bij EY Advisory Services voerde hij met succes een turnaround door bij cloud services integrator Pink Elephant.

DPA Group N.V.
DPA verbindt organisaties met professionals met de juiste kennis en kunde. Onder het motto ‘improving your performance’ biedt de onderneming haar medewerkers de ruimte om gedreven met hun vak bezig te zijn en continu aan hun vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling te werken. Zo kunnen zij opdrachtgevers helpen om verbetering en vernieuwing te realiseren. DPA is genoteerd aan Euronext Amsterdam. Meer informatie is beschikbaar via www.dpa.nl.

Voor meer informatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sharon van Straalen via sharon.vanstraalen@dpa.nl of telefoonnummer 06 5141 1647.