NORDIC ID OYJ TARJOAA OMIA OSAKKEITAAN JOHDON MERKITTÄVÄKSI

NORDIC ID OYJ

YHTIÖTIEDOTE 31.10.2019, KELLO 09:00

Nordic ID Oyj:n hallitus on 30.10.2019 päättänyt suunnatusta maksullisesta osakeannista nimetyille avainhenkilöilleen. Osakkeet tarjotaan johdon merkittäväksi osana yhtiön kannustinjärjestelmää sekä johdon sitouttamista.

Osakeannissa luovutetaan 8.474 yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta Nordic ID Oyj:n johtoon kuuluville nimetyille avainhenkilöille. Luovutettujen osakkeiden osakekohtainen luovutushinta on 2,95 euroa, joka on osakkeen kaupankäyntimäärällä painotettu keskikurssi aikavälillä 30.9.-28.10.2019. Osakkeenomistajan oikeudet alkavat sinä päivänä, jona osakkeet on kirjattu merkitsijän arvo-osuustilille.

Luovutuksen jälkeen Nordic ID Oyj:n hallussa on 71.921 omaa osaketta.

Osakkeiden luovuttaminen perustuu varsinaisen yhtiökokouksen 20.3.2019 hallitukselle antamaan valtuutukseen. Valtuutuksen perusteella hallitus voi päättää enintään 418.000 osakkeen luovuttamisesta tai antamisesta.

Nordic ID Oyj

Lisätietoja:

Juha Reima, toimitusjohtaja, puh. 050 5553 224
Hyväksytty Neuvonantaja: Aalto Capital Partners Oy, Pekka Halonen, Partner, puh. 040 5877 000

Jakelu:

www.nordicid.fi

Nordic ID Oyj lyhyesti:

Nordic ID Oyj on suomalainen RFID-teknologiayhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen pilvipohjaista, palveluratkaisua (PaaS, Platform as a Service) tavaravirtojen ja tuotteiden reaaliaikaiseen seurantaan ja hallintaan. Yhtiön liikevaihto tilikaudella 1.4.2018 - 31.12.2018 oli 6,5 miljoonaa euroa. Liikevaihdosta 80 % muodostuu viennistä; yhtiön tavoitteena on vahvistaa entisestään asemaansa Euroopassa sekä kasvattaa markkinaosuuttaan Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. www.nordicid.fi

Liite

Nordic ID yhtiötiedote Omien osakkeiden luovutus