NORDIC ID OYJ: MUUTOKSIA JOHTORYHMÄSSÄ

NORDIC ID OYJ

YHTIÖTIEDOTE 17.12.2019 KELLO 17:00

NORDIC ID OYJ: MUUTOKSIA JOHTORYHMÄSSÄ

Teknologiayhtiö Nordic ID Oyj:n johtoryhmän kokoonpano muuttuu.

Nordic ID:n operatiivinen johtaja ja johtoryhmän jäsen Anne-Mari Tamminen on irtisanoutunut tehtävästään ja jättää yhtiön 31.12.2019. Korvaava rekrytointiprosessi aloitetaan välittömästi.

Jyrki Kuusisto, Director, Operations and Development, jatkaa hankintatoimen johdossa. Muut operatiivisen johtajan tehtävät siirretään väliaikaisesti toimitusjohtaja Juha Reiman hoidettaviksi.

Toimitusjohtaja Juha Reima kommentoi:

”Kiitän lämpimästi Anne-Maria hänen arvokkaasta työstään ja panostuksestaan yhtiöömme toiminnan kehittämiseen ja johtamiseen.  Arvostan hänen tekemää työtä Nordic ID:n menestyksen eteen. Toivotan Anne-Marille menestystä tulevaan.”

Lisätietoja antaa:

Juha Reima, toimitusjohtaja, puh. 050 555 3224
Hyväksytty Neuvonantaja: Aalto Capital Partners Oy, Pekka Halonen, puh. 040 587 7000

www.nordicid.fi

Nordic ID Oyj lyhyesti:

Nordic ID Oyj on suomalainen RFID-teknologiayhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen pilvipohjaista, palveluratkaisua (PaaS, Platform as a Service) tavaravirtojen ja tuotteiden reaaliaikaiseen seurantaan ja hallintaan. Yhtiön liikevaihto tilikaudella 1.4.2018 - 31.12.2018 oli 6,5 miljoonaa euroa.  Liikevaihdosta 80 % muodostuu viennistä; yhtiön tavoitteena on vahvistaa entisestään asemaansa Euroopassa sekä kasvattaa markkinaosuuttaan Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Yhtiö on listattuna Nasdaq First North Growth Market-markkinapaikalla. www.nordicid.fi

Liite

Yhtiötiedote_NordicID_muutoksiajohtoryhmässä171219