Aino Health AB (publ): Rättelse: Felaktig MAR-etikett i tidigare pressmeddelande “Aino Health AB (publ): Årsredovisning 2019”

2020-04-21

Aino Health AB (publ) utfärdar en rättelse av det pressmeddelande som publicerades igår den 20 april 2020 kl. 19:00 CEST, “Aino Health AB (publ): Årsredovisning 2019”.

Rättelsen avser att pressmeddelandet var felaktigt märkt med MAR-etikett med hänvisning till EU:s marknadsmissbruksförordning. MAR-etiketten skulle inte ha varit med.

För mer information:

Jyrki Eklund, vd Aino Health, Telefon: +358 40 042 4221

Certified Adviser:
Erik Penser Bank,
certifiedadviser@penser.se

Om Aino Health

Aino Health är den ledande leverantören av Software-as-a-Service-lösningar inom Corporate Health Management. Företagets kompletta system med SaaS-plattform och tjänster minskar sjukfrånvaron, sänker relaterade kostnader och förbättrar affärsresultat genom ökad produktivitet och engagemang hos organisationens anställda då hälsa, välbefinnande och säkerhet blir en integrerad del av det vardagliga arbetet. Aino Health AB (publ) är listat på Nasdaq First North Growth Market (Ticker: AINO). För mer information: ainohealth.com.