WHR Memperkenalkan Alat Risikan Perniagaan Perusahaan Baharu untuk Melayani Pelanggan


MILWAUKEE, March 07, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- WHR Global (WHR), peneraju dalam industri penempatan semula pekerja global, mengumumkan keluaran alat risikan perniagaan perusahaan terbaharunya yang direka khusus untuk memenuhi keperluan pelanggannya yang semakin meningkat. Alat baharu itu, dipanggil WHR Insights, ialah satu siri visualisasi data interaktif yang dibenamkan ke dalam Portal Pelanggan WHR yang boleh disesuaikan dengan program penempatan semula setiap pelanggan, faedah, dasar dan KPI lain. WHR Insights menganalisis data tentang perbelanjaan pekerja (cth., penghantaran barangan isi rumah), kepuasan tinjauan, pengecualian dasar dan komponen individu. Alat ini, yang disediakan secara percuma kepada semua pelanggan, memudahkan pelanggan membuat keputusan yang lebih baik tentang lokasi memindahkan pekerja; apakah tahap perumahan dan faedah lain yang perlu disediakan; dan cara memberi sokongan keseluruhan yang terbaik kepada pekerja semasa penempatan semula atau peralihan tugasan.

Tonton video pendek tentang WHR Insights di sini.

Dengan menggunakan WHR Insights, pasukan mobiliti dan HR boleh mengoptimumkan program, memastikan mereka memberikan sokongan yang terbaik kepada pekerja semasa proses penempatan semula atau penugasan dan seterusnya, meningkatkan kepuasan dan pengekalan pekerja. Data baharu dikemas kini setiap malam, membolehkan pelanggan melihat data dalam masa nyata.

Menurut Pengurus Inisiatif Strategik WHR, Sean Thrun, "WHR Insights ialah tambahan terkini kepada suite teknologi pelanggan kami. Kami percaya analitik data interaktif harus menjadi kebiasaan dalam mobiliti global, bukan terkecuali. Melalui WHR Insights, semua pihak berkepentingan boleh membuat keputusan termaklum yang penting untuk kejayaan program mobiliti mereka. Perolehan boleh menjejaki perbelanjaan kepelbagaian, kepuasan pekerja dan banyak lagi apabila mengira yuran berisiko mengikut perjanjian perkhidmatan induk. Pasukan kewangan boleh melihat ramalan belanjawan penempatan semula dan akruan, menapis mengikut pusat kos atau bahagian dan mengeksport data serta-merta untuk manipulasi selanjutnya dalam Excel. Pasukan mobiliti bermula dengan memilih templat papan pemuka yang diprabina oleh WHR, sama ada penggunaan komponen teras-flex, barangan isi rumah sahaja, belanjawan berbanding sebenar, jumlah sekali gus, pengecualian dasar, permulaan, kepuasan pekerja atau jualan rumah. Kemudian, kami menyesuaikan setiap papan pemuka kepada program, dasar dan struktur organisasi anda atas permintaan anda.

Dengan WHR Insights, syarikat boleh membuat keputusan termaklum yang memberi manfaat kepada pekerja dan organisasi, yang menjurus kepada peningkatan kadar pengekalan dan peningkatan produktiviti. Dalam landskap perniagaan yang kompetitif hari ini, mempunyai set penyelesaian yang betul seperti WHR Insights boleh memberi syarikat kelebihan strategik dalam penempatan semula pekerja."

Perihal WHR Global
WHR Global (WHR) ialah syarikat pengurusan penempatan semula global persendirian yang dipacu pelanggan dan dibezakan oleh penyampaian perkhidmatan terbaik dalam kelasnya dan teknologi proprietari yang canggih. WHR mempunyai pejabat di Milwaukee, Wis., Basel, Switzerland, dan Singapura. Dengan kadar pengekalan 100% pelanggannya selama sedekad yang lalu, WHR terus meletakkan dirinya sebagai peneraju yang dipercayai dalam penempatan semula pekerja global. WHR menjiwai visi dan semangatnya untuk Advancing Lives Forward® dan Making the Complex Simple. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang WHR, lawati http://www.whrg.com, atau ikuti kami LinkedIn atau Twitter.

Hubungan Media: Mindy Stroiman, Penulis Korporat
Mindy.Stroiman@whrg.com
262.523.7510