Mendus AB: Mendus AB (publ) offentliggör årsredovisning för 2022 och håller investerarpresentation den 17 april

Mendus AB (“Mendus” publ; IMMU.ST), ett bioläkemedelsföretag fokuserat på immunterapier som tar sig an tumöråterfall, meddelar idag att årsredovisningen för 2022 nu finns tillgänglig på bolagets hemsida, www.mendus.com.

Den aktieägare eller intressent som önskar erhålla en tryckt version av årsredovisningen ombeds kontakta bolaget via e-post ir@mendus.com.

Mendus kommer också att genomföra en presentation online för investerare idag.

Presentation för investerare

Datum: 17 April 2023

Tid: 10.00 - 10.30 CET

Registrering via denna länk: https://edge.media-server.com/mmc/p/upb3kyua

En inspelning av presentationen kommer att finnas tillgänglig på företagets sajt efter att eventet slutförts.

Denna information är sådan information som Mendus är skyldig att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 17 april 2023 klockan 8:00 CEST.

FÖR MER INFORMATION VÄNLIGEN KONTAKTA:
Erik Manting
E-post: ir@mendus.com

INVESTOR RELATIONS
Corey Davis
LifeSci Advisors, LLC
Telefon: + 1 212-915-2577
E-mail: cdavis@lifesciadvisors.com

MEDIAKONTAKT
Mario Brkulj
Valency Communications
E-post: mbrkulj@valencycomms.eu