Mendus deltar i flera konferenser i maj 2023

Mendus AB (“Mendus” publ; IMMU.ST), ett bioläkemedelsföretag fokuserat på immunterapier som tar sig an tumöråterfall, tillkännager idag sitt deltagande i följande kommande investerar- och industrikonferenser:

9th LSX World Congress

London, Storbritannien, 3-4 maj 2023

Erik Manting, VD på Mendus, kommer att medverka på konferensen.

20th CIMT Annual Meeting 2023

Mainz, Tyskland, 3-5 maj, 2023

Mendus kommer att presentera uppdaterad immunövervakningsdata från ADVANCE II-studien   i akut myeloisk leukemi och preklinisk data från en ny intratumoral immunprimer i en muntlig posterpresentation.

CCBIO's 11th Annual Symposium

Osöyro, Norge, 8-10 maj, 2023

Mendus kommer att presentera immunövervaknings- och forskningsdata som stödjer bolagets ledande program vididencel.

FÖR MER INFORMATION VÄNLIGEN KONTAKTA:

Erik Manting
E-post: ir@mendus.com

INVESTOR RELATIONS
Corey Davis
LifeSci Advisors, LLC
Telefon: + 1 212-915-2577
E-post: cdavis@lifesciadvisors.com

MEDIAKONTAKTER
Mario Brkulj
Valency Communications
E-post: mbrkulj@valencycomms.eu