FIDL inngår partnerskap med Attensi for å revolusjonere digital læring gjennom spillbasert trening

OSLO, Norge, May 09, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Attensi er glade for å samarbeide med FIDL, et norsk selskap som er dedikert til å tilby morsom og inspirerende digital læring. Attensi's spillbaserte løsninger tilbyr en teknologiplattform som FIDL kan bruke til å levere engasjerende og effektive.

Are you tired of outdated training methods that don't engage your employees? FIDL was facing this exact challenge, until they discovered Attensi's immersive simulations. By creating a virtual training environment that replicated real-life scenarios, FIDL was able to increase engagement and knowledge retention among their employees. With Attensi's digital learning platform, FIDL was able to create an effective, engaging, and scalable training program that was tailored to their specific needs. Want to learn how FIDL revolutionized their digital learning with Attensi? Read their success story now.

«Vi trengte en teknologiplattform som kunne oppfylle ambisjonene til FIDL», sier Kristian A. Hauan, Administrerende direktør i FIDL. "Det som gjør Attensi unikt, er den innebygde spillpsykologien.»

«Vi ønsker å skape den beste kundeopplevelsen der ute», sier Morten Ulriksen, Direktør for læring og utvikling i FIDL. Denne uttalelsen gjenspeiler både FIDL og Attensis filosofi når det gjelder tilnærmingen til læring og utvikling. Partnerskapet symboliserer en dedikasjon til å endre måten verden ser på læring, og å sentrere tilnærmingene rundt brukeren selv.

Umiddelbare resultater

Attensi tilbyr løsninger som er intuitive og enkle å tilpasse uten behov for programmeringskunnskaper. Ved å ha en brukervennlig og skreddersydd teknologiplattform kan FIDL fokusere på det de er best på - å skape høykvalitets læringsinnhold. Dette gjør at de ansatte kan bruke all sin tid på å skape godt innhold, uten å bekymre seg for hvordan det skal presenteres for brukeren. Etter å ha inngått samarbeidet med Attensi, opplevde FIDL umiddelbart en økning i fullføringsraten til nesten 100%, der 96% av brukerne likte formatet og 89% sa de foretrakk det over tradisjonell læring. Attensi sine løsninger leveres med avanserte verktøy for dyp analyse av en rekke datapunkter, inkludert gjennomføringsrater, lukkede kunnskapshull og tid til kompetanse. FIDL kan nå visualisere hvilket innhold som fungerer best og gjøre passende endringer, slik at de kan fortsette å levere den beste læringsopplevelsen til sine brukere.

Attensi er en verdensledende aktør innen spillbasert trening, og bruker spillmekanikk til å gjøre læring morsomt, engasjerende og effektivt. Disse innovative opplæringsløsningene leveres på tvers av flere plattformer og på en rekke språk, med mål om å gi organisasjoner muligheten til å nå de ansattes fulle potensial.

Med dokumentert suksess i å lukke kunnskapsgapet, revolusjonerer Attensi måten organisasjoner tilnærmer seg læring og utvikling på.

FIDL er et norsk selskap som er dedikert til å tilby morsomme, inspirerende og tilgjengelige digitale læringskurs for brukere i ulike bransjer. Ved å samarbeide med Attensi har de sikret seg en plattform som konsekvent kan levere enestående læringsopplevelser, og som samsvarer med deres ambisjoner om å bli en leder innen digital læring.

OM ATTENSI

Attensi er en verdensledende leverandør av spillbasert opplæring med målbare resultater den mest effektive måten å utvikle dine ansatte på med en betydelig forbedring av dine KPI’er. Basert på ledene innsikt i menneskelig psykologi, læring og gaming kan du engasjere dine ansatte med 3D-opplæring!

Enten det er på mobil, desktop eller VR, gir Attensi deg mulighet til å utvikle nye ferdigheter med opplæring som ansatte ønsker å fullføre, og ikke minst gjenta. Gjenskap realistiske arbeidsmiljøer med imponerende 3D-grafikk, realistiske scenarioer og interaktive dialoger med stemme-aktive avatars for å teste deres kunnskap. Alt i et trygt miljø der det er lov til å gjøre feil.

Attensi har levert spillbaserte simuleringstreninger i over 150 land og mer enn 50 språk. Kundene inkluderer Microsoft, Equinor, Circle K, Bosch Siemens Home Appliances, NHS, Accenture, Wagamama's, Hiscox, Scatec Solar og mange flere. Attensi har hovedkontor i Oslo, Norge, med kontorer i London, Köln, Boston og Palo Alto.

Du kan følge Attensi på LinkedIn for oppdateringer.

Ønsker du å endre organisasjonens tilnærming til L&D? Attensis løsninger gir dine ansatte muligheten til å bli eksepsjonelle. Snakk med en ekspert i dag

MEDIEKONTAKT
Anthony Wong | anthony.wong@attensi.com

Et bilde som følger med denne kunngjøringen er tilgjengelig på: https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/9beea36a-2b5e-4a85-8b04-4f2952cfe374