Copenhagen Capital A/S – Storaktionærmeddelelse

Copenhagen Capital A/S oplyser under henvisning til Kapitalmarkedslovens §30, jf. §38 og bekendtgørelse nr. 1172 af 31. oktober 2017 om storaktionærer at have modtaget storaktionærmeddelelse om, at hver af følgende storaktionærers samlede ejerandel i Copenhagen Capital A/S er ændret: P.W.H ApS, CVR nr. 16 92 28 46, med nærtstående, Atlas Equity ApS, CVR nr. 34 80 13 12, med nærtstående, Cooper Invest Holding ApS, CVR nr. 33 57 45 33, med nærtstående, Bossen Gruppen ApS, CVR nr. 12 24 69 78, med nærtstående, Ivan Grundahl Holding ApS, CVR nr. 38 52 33 68, med nærtstående.

Ændringen er en konsekvens af gennemførslen af selskabets annullering af 41.315.209 stk. 8% Præferenceaktier 2024 vedtaget på den ordinære generalforsamling den 25. april 2023 og gennemført i dag.

De pågældende storaktionærers andel af stemmerettighederne i selskabet er uændret, idet der ikke er knyttet stemmerettigheder til selskabets præferencekapitalandele, og deres besiddelser af kapital og stemmer kan opgøres som følger:

Andel af kapital (%)Andel af stemmer (%)
P.W.H. ApS27,61%31,44%
Atlas Equity ApS14,24%20,40%