Sevenstep Lancarkan Perkhidmatan Penilaian Pemerolehan Bakat: Talent Unbounded®


BOSTON, June 14, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Sevenstep, peneraju penyelesaian bakat global, hari ini mengumumkan pelancaran Talent Unbounded®, perkhidmatan penilaian pemerolehan dan perundingan bakatnya. Berdasarkan pengalaman lebih daripada lima belas tahun memenuhi keperluan tenaga kerja yang sukar diisi dan bernilai tinggi untuk perusahaan global terkemuka dan organisasi pasaran pertengahan, Talent Unbounded menyediakan strategi dan kepakaran untuk meletakkan syarikat untuk berjaya dalam landskap tenaga kerja yang berubah-ubah.

Talent Unbounded menggunakan metodologi penilaian yang terbukti berkesan untuk mengenal pasti jurang dan menyampaikan peta jalan yang praktikal untuk penambahbaikan merentas bidang kritikal pemerolehan bakat, termasuk data dan teknologi, kawalan kos, penjenamaan majikan, dan kepelbagaian, ekuiti dan keterangkuman (DEI). Sevenstep menyesuaikan strateginya pada fokus meningkatkan kekuatan untuk bersaing bagi pekerja yang kekurangan bekalan, meningkatkan kecerdasan untuk memacu keputusan hasil terbaik, dan mencapai ketangkasan untuk menyesuaikan diri dengan cepat kepada perubahan permintaan.

Talent Unbounded dibina di atas proses penilaian amalan terbaik yang diselaraskan dengan perkhidmatan dan keupayaan yang disesuaikan secara unik dengan keperluan organisasi, sama ada organisasi itu mencari gambaran tentang isu tertentu atau penilaian penuh dan sumber untuk memacu strategi bakat holistik. Penilaian ini menentukan jurang dan peluang untuk penambahbaikan dan dilengkapi dengan rancangan tindakan, pelaksanaan, sokongan dan perkongsian pilihan untuk memajukan keperluan bakat baharu.

"Syarikat tidak mampu untuk menangguhkan rancangan bakat mereka," kata Presiden Sevenstep Amy Bush. "Mereka mesti menangani keperluan pengambilan pekerja segera sambil mengubah proses pemerolehan bakat untuk memberikan hasil terhadap perubahan permintaan dan persaingan sengit untuk bekalan tenaga kerja yang terhad. Berdasarkan visi jelas yang pelanggan kami telah jangkakan daripada Sevenstep, Talent Unbounded disesuaikan secara unik untuk membantu syarikat membina kecerdasan tenaga kerja, kekuatan merekrut dan fleksibiliti proses yang diperlukan untuk berjaya."

Peneraju penyelesaian dalam semua aspek pemerolehan bakat, termasuk pekerja tetap, tenaga kerja luar jangka, amalan terbaik merekrut dan teknologi serta analitik, Sevenstep menyampaikan strategi yang berkesan melalui pendekatan langsung kepada perkhidmatan penilaian. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila layari www.sevensteptalent.com/talent-unbounded.

Perihal Sevenstep
Sevenstep ialah penyedia global penyelesaian tenaga kerja strategik yang membolehkan pemimpin perniagaan mencapai matlamat bercita-cita tinggi dan menyelesaikan cabaran tenaga kerja yang rumit. Penyelesaian Proses Pengambilan Penyumberan Luar (RPO), Pembekal Perkhidmatan Terurus (MSP), dan Bakat Menyeluruh syarikat ini diiktiraf kerana memacu inovasi dan memberikan impak untuk syarikat-syarikat terkemuka di seluruh dunia. Sevenstep diiktiraf sebagai penyedia RPO terulung teratas dalam Tinjauan Nilai Pelanggan Tahunan HRO Today Baker's Dozen dan pesaing utama RPO dan penyedia bintang MSP oleh Everest Group.

Hubungi: Anna Botha, anna.slingo@sevensteprpo.com