SIOS Technology Umumkan Perkongsian Serantau dengan Zepto Consulting, Perluaskan Manfaat Penyelesaian Perisian Ketersediaan Tingginya Di Asia Tenggara

Zepto Consulting akan Jual Semula Perisian Pengelompokan SIOS SANless di Asia Tenggara


SAN MATEO, Calif., June 15, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- SIOS Technology Corp., peneraju industri dalam ketersediaan tinggi aplikasi (HA) dan pemulihan bencana (DR), hari ini mengumumkan mereka telah bekerjasama dengan Zepto Consulting, penyedia penyelesaian IT inovatif yang beribu pejabat di Kuala Lumpur, Malaysia dengan pejabat cawangan di Singapura. Zepto Consulting akan menjual semula produk SIOS DataKeeper dan SIOS LifeKeeper merentas Asia Tenggara untuk membantu organisasi mencapai ketersediaan tinggi untuk aplikasi, pangkalan data dan storan fail untuk pusat data premis dan juga dalam awan.

Sebagai rakan kongsi SIOS Technology yang diperakui, Zepto Consulting akan memanfaatkan kuasa perisian SIOS dan menyediakan sokongan menyeluruh, termasuk penggunaan perisian, konfigurasi dan pengurusan berterusan, memastikan penyepaduan yang lancar dengan infrastruktur pelanggan yang sedia ada. Pasukan jurutera berkemahiran tinggi Zepto Consulting akan bekerjasama rapat dengan pelanggan, menawarkan kepakaran dan bimbingan dalam setiap peringkat proses pelaksanaan. Penyelesaian ini direka bentuk untuk meminimumkan masa henti, meningkatkan prestasi aplikasi dan memaksimumkan keandalan sistem untuk perniagaan merentas industri. Dengan menyepadukan SIOS Technology ke dalam portfolionya, Zepto Consulting mengukuhkan lagi kedudukannya sebagai pakar dalam ketersediaan tinggi, menyediakan kepakaran dan sokongan yang tiada tandingan kepada pelanggan.

SIOS Technology menyampaikan perisian pengelompokan failover yang melindungi aplikasi kritikal, pangkalan data dan ERP seperti SQL Server, SAP HANA, Oracle, dan MaxDB daripada masa gendala dan bencana. Masa gendala untuk sistem-sistem ini boleh membawa akibat yang buruk, termasuk: kehilangan produktiviti pengguna akhir, terlepas tarikh akhir pengeluaran, mengurangkan kepuasan/kesetiaan pelanggan; dan peningkatan kos IT.

“Kami sangat teruja untuk menyertai perkongsian strategik ini dengan SIOS Technology,” ujar Jabez Gan, Ketua Pegawai Teknologi, Zepto Consulting. “Kerjasama itu akan membolehkan kami membawa penyelesaian perisian ketersediaan tinggi yang luar biasa kepada pelanggan perusahaan kami, memperkasakan mereka untuk mengekalkan kesinambungan perniagaan dan melindungi aplikasi dan data kritikal mereka.”

“SIOS Technology teruja untuk bekerjasama dengan Zepto Consulting, sebuah syarikat yang terkenal dengan komitmennya untuk menyampaikan penyelesaian IT yang terkemuka,” kata Margaret Hoagland, Naib Presiden, Jualan dan Pemasaran Global, SIOS Technology. “Pengalaman luas dan kepakaran teknikal mereka menjadikan mereka rakan kongsi yang ideal untuk membawa faedah perisian ketersediaan tinggi SIOS kepada pelanggan perusahaan di Asia Tenggara. Bersama-sama, kami akan membantu organisasi mencapai operasi yang tidak terganggu, memacu kecekapan dan mengurangkan risiko.”

Tweet ini: @SIOSTech Berganding bahu dengan @ZeptoConsulting untuk Ketersediaan Tinggi #reseller #applicationavailability #cloud #hybridcloud https://bit.ly/43JB4kE

Perihal SIOS Technology Corp.

Penyelesaian ketersediaan tinggi dan pemulihan bencana SIOS Technology Corp. memastikan ketersediaan dan menyingkirkan kehilangan data untuk aplikasi kritikal Windows dan Linux yang beroperasi merentas persekitaran awan fizikal, maya, awan dan hibrid. Perisian pengelompokan SIOS adalah penting untuk mana-mana infrastruktur IT dengan aplikasi yang memerlukan tahap kebingkasan yang tinggi, memastikan masa beroperasi tanpa menjejaskan prestasi atau data - melindungi perniagaan daripada kegagalan setempat dan gangguan serantau, terancang dan tidak terancang. Ditubuhkan pada tahun 1999, SIOS Technology Corp. (https://us.sios.com) beribu pejabat di San Mateo, California, dengan pejabat-pejabat di seluruh dunia.

SIOS, SIOS Technology, SIOS DataKeeper, SIOS LifeKeeper dan logo yang berkaitan ialah tanda dagangan berdaftar atau tanda dagangan SIOS Technology Corp. dan/atau sekutunya di Amerika Syarikat dan/atau negara-negara lain. Semua cap dagang lain adalah hak milik pemilik masing-masing.

Hubungan Media:
Beth Winkowski
Winkowski Public Relations, LLC untuk SIOS
978-649-7189
bethwinkowski@US.SIOS.com