WilsonHCG dinobatkan sebagai Leader dan Star Performer dalam Penilaian PEAK Matrix® Perkhidmatan RPO Global 2023 Everest Group


TAMPA, Fla., June 29, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- WilsonHCG sekali lagi dinamakan Leader dan Star Performer dalam Penilaian PEAK Matrix® tahunan Perkhidmatan Penyumberan Luar Proses Perekrutan Global (RPO) Everest Group. 

PEAK Matrix® menganalisis dinamik perubahan landskap RPO, menyediakan penilaian perbandingan berasaskan data yang objektif bagi lebih daripada 45 pembekal RPO berdasarkan keupayaan keseluruhan mereka merentas pasaran perkhidmatan global yang berbeza.

"Kami teruja sekali lagi kerana dinobatkan sebagai Leader dan Star Performer. Kakitangan kami berusaha keras setiap hari untuk membantu perniagaan pelanggan kami menjadi lebih baik — dedikasi mereka terhadap kecemerlangan amat kritikal dalam landskap bakat yang berkembang pesat hari ini,” kata John Wilson, Ketua Pegawai Eksekutif di WilsonHCG. “Kami juga berbangga dengan kedudukan kami sebagai Major Contender di APAC, kerana ini merupakan wilayah yang kami terus kembangkan dalam tempoh 12 bulan lalu.” 

Mengulas status global WilsonHCG’ sebagai Leader dan Star Performance, Arkadev Basak, Rakan Kongsi, Everest Group, berkata: “Bersama dengan kepakarannya yang mendalam dalam mendapatkan peranan khusus yang berkemahiran tinggi, WilsonHCG menyerlah kerana jejak global dan penawaran analisisnya. Pemerolehan Claro dan Tracking Talent telah memperkukuh penawaran perkhidmatannya dan membantu meletakkan WilsonHCG sebagai Leader dan Star performer dalam Penilaian PEAK Matrix® 2023 Perkhidmatan Penyumberan Luar Proses Perekrutan (RPO) Everest Group. – Global." 

Rekod prestasi WilsonHCG yang kukuh kerana mengupah calon kolar putih berkemahiran tinggi dan usaha gigihnya dalam bidang penjagaan kesihatan dan sains hayat (HLS) telah dipuji oleh Everest Group, begitu juga dengan keupayaan penghantarannya yang ketara di Amerika Utara dan kehadiran kukuh di EMEA. 

Sorotan lain dalam penilaian termasuk:

  • Cara rangkaian pusat penghantaran global WilsonHCG menyokong pelbagai industri pembeli. 
  • Jaringan perkongsian luas syarikat dengan vendor teknologi. 
  • Pengambilalihan Claro untuk menyediakan penawaran peneraju pasaran untuk kecerdasan pasaran bakat.

WilsonHCG juga dinobatkan sebagai Leader dan Star Performer di Amerika Utara, Major Contender dan Star Performer di EMEA dan Major Contender di APAC. 

Basak meneruskan: “WilsonHCG ialah pemain utama di Amerika Utara kerana keupayaan penyampaian yang kukuh dan keupayaan untuk mengupah peranan khusus kolar putih terutamanya dalam teknologi tinggi, penjagaan kesihatan dan sains hayat. Rentetan pelaburan organik dan bukan organiknya untuk meningkatkan penembusan pasaran, meningkatkan keupayaan teknologi dan penawaran nasihat telah membantu dalam kedudukannya sebagai Leader dan Star Performer dalam Penilaian PEAK Matrix® 2023 Perkhidmatan Penyumberan Luar Proses Perekrutan (RPO) Everest Group - Amerika Utara." 

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang PEAK Matrix® sila lawati laman web Everest Group. 

Mengenai WilsonHCG

WilsonHCG ialah pemimpin global yang memenangi anugerah dalam penyelesaian bakat menyeluruh. Beroperasi sebagai rakan kongsi strategik, ia membantu beberapa jenama yang paling dikagumi di dunia membina fungsi bakat yang komprehensif. Dengan kehadiran global yang merangkumi lebih daripada 65 negara dan enam benua, WilsonHCG menyediakan rangkaian lengkap perkhidmatan bakat boleh dikonfigurasikan termasuk penyumberan luar proses perekrutan (RPO), carian eksekutif, penyelesaian bakat luar jangka dan nasihat teknologi. 

TALENT. ™ Bukan sekadar penyelesaian: itulah jati diri kami.

www.wilsonhcg.com 

Hubungan media
Kirsty Hewitt
+44 7889901517
kirsty.hewitt@wilsonhcg.com

Foto yang dilampirkan bersama pengumuman ini tersedia di https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/4e63ef5e-761d-4037-b8b5-adce40d52acd