Irdeto bekerjasama dengan Anypoint Media tawarkan platform pengiklanan hujung ke hujung untuk TV dan penyedia perkhidmatan OTT

Penyelesaian itu membolehkan pemasar memasukkan iklan yang betul dengan tepat dan cepat, menyasarkan khalayak yang betul, untuk memacu jualan bagi pengewangan hasil iklan


AMSTERDAM, Oct. 25, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Irdeto, peneraju dunia dalam keselamatan siber platform digital, berbesar hati untuk umumkan perkongsian dengan Anypoint Media, pembekal syarikat teknologi iklan FLOWER, platform pengiklanan linear untuk penyedia perkhidmatan TV & OTT di seluruh dunia. Irdeto telah menyepadukan Pelayan Iklan Flower Anypoint Media ke dalam produk Penyisipan Iklan Sampingan Pelayan (SSAI) dan pada tawaran Kotak Hibrid TV Androidnya.

Anypoint Media menawarkan penyelesaian pengiklanan TV dan OTT boleh alamat terbaik dalam kelasnya, dengan rekod prestasi terbukti selama lebih tujuh tahun dalam perkhidmatan komersial untuk akaun utama Tahap-1, seperti SKB, LGU+ dan Telkom Indonesia. Baru-baru ini, syarikat itu menambah akaun Tahap-1 baharu pada portfolionya, termasuk VNPT di Vietnam, sporki di Korea dan beIN Sports di APAC.

Sisipan Iklan Dinamik ialah bahagian penting dalam strategi jualan iklan penerbit dan dengan Irdeto SSAI untuk strim OTT dan CSAI Anypoint Media untuk Kotak Atas Set Hibrid, pengalaman yang berkualiti tinggi dan selancar yang mungkin dengan menjadikan siaran iklan boleh alamat untuk memberi pengguna pengalaman pengiklanan yang lebih diperibadikan semasa acara langsung di saluran linear.

Penyelesaian baharu itu akan membolehkan pelanggan memperibadikan iklan berdasarkan profil individu. Dengan mencantumkan iklan terus ke dalam kandungan video, penyedia boleh beralih daripada kandungan, kepada iklan dan kembali kepada kandungan, memberikan pengalaman pengguna yang lancar yang sama seperti TV siaran langsung. Setiap siaran iklan disesuaikan mengikut khalayak, berdasarkan sejarah tontonan, peranti, demografi dan lokasi geografi mereka. Setelah pelayan iklan telah memilih iklan, Irdeto SSAI mencantumkan iklan ke dalam strim kandungan sebelum mencapai peranti main balik penonton.

Oleh kerana iklan dimasukkan terus ke dalam strim langsung, kependaman dan penimbalan akan dihapuskan dan video berkualiti tinggi yang berterusan dikekalkan, memberikan pengalaman tontonan seperti TV yang lancar. Selain itu, penyelesaian itu boleh meminimumkan kesan penyekatan iklan dan menghapuskan tamat masa dan skrin hitam semasa main balik iklan yang disebabkan oleh penyerpihan peranti.

“Perkongsian dengan Anypoint Media akan melengkapkan tawaran pengiklanan kami dan membuka pintu untuk meningkatkan permodalan pada penyiaran yang semakin meningkat dan pasaran pengiklanan dalam talian di rantau APAC, yang mana pengendali TV berbayar dan penyedia perkhidmatan penstriman meningkatkan pelaburan mereka dalam teknologi iklan,” ujar Andrew Bunten, Ketua Pegawai Operasi Hiburan Video Irdeto.

“Kami gembira dapat bekerjasama dengan Irdeto, untuk membolehkan penyelesaian pengiklanan hujung ke hujung yang akan berfungsi pada OTT dan kotak set atas hibrid, membolehkan peluang penerbit untuk menjana peningkatan hasil pengiklanan pada kandungan langsung dan VOD mereka, menggunakan sama ada CSAI atau SSAI,” kata Won Baek, Ketua Pegawai Eksekutif, Anypoint Media.

Akses halaman kami untuk mengetahui lebih lanjut tentang alat anticetak rompak Irdeto dari hujung ke hujung.

Perihal Irdeto
Irdeto ialah peneraju dunia dalam keselamatan siber platform digital, memperkasakan perniagaan untuk berinovasi demi masa depan yang selamat dan bersambung. Membina lebih 50 tahun kepakaran dalam keselamatan, perkhidmatan dan penyelesaian Irdeto melindungi hasil, membolehkan pertumbuhan dan memerangi jenayah siber dalam hiburan video, permainan video dan industri yang berkaitan termasuk pengangkutan, kesihatan dan infrastruktur. Dengan pasukan di seluruh dunia, aset terbesar Irdeto ialah kakitangannya dan meraikan kepelbagaian melalui tempat kerja yang inklusif, dan setiap orang mempunyai peluang yang sama untuk memacu inovasi dan menyokong kejayaan Irdeto. Irdeto ialah rakan kongsi keselamatan pilihan untuk memperkasakan dunia yang selamat yang membolehkan orang ramai berhubung dengan yakin.Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila lawati www.irdeto.com.

Perihal Anypoint Media
Anypoint Media ialah syarikat Ad-Tech menerajui pasaran TV Boleh Alamat dengan Platform Pengiklanan TV Linear Boleh Alamat yang unik sejak 2015. Anypoint Media membantu Pembekal Perkhidmatan TV Berbayar dan OTT untuk mengewangkan inventori TV Linear yang kurang digunakan dengan kebolehalamatan, sisipan iklan tepat bingkai, pengantaraan, pod iklan linear, dan automasi jualan melalui penyepaduan program sambil turut menawarkan alat Pengurusan Iklan disepadukan yang boleh digunakan untuk mengurus semua jenis inventori termasuk TV Linear, VOD pra/pertengahan/pasca dimainkan, sepanduk, sepanduk EPG, jalur L dan Iklan Jeda.Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila lawati www.anypointmedia.com.

Untuk maklumat lanjut, hubungi:

Pasukan Media Irdeto

Daniel Butschek
media@irdeto.com
Tel. +31 6 2765 0973 

Sabrina Orlov
media@irdeto.com
Tel. +1 343 997 7220