eXp Realty Beri Insentif Kepada Pasukan Untuk Sertai Insentif Ekuiti Baharu

“Thrive” program yang direka khusus untuk menarik pasukan yang sejajar dari segi budaya


BELLINGHAM, Wash., Oct. 28, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- eXp Realty®, “pembrokeran hartanah yang paling berpaksikan ejen di planet™” dan anak syarikat teras eXp World Holdings, Inc. (Nasdaq: EXPI), teruja untuk mengumumkan pelancaran program Thrive baharunya yang direka untuk memberi insentif kepada pasukan penghasilan yang sejajar dari segi budaya untuk menyertai keluarga eXp Realty.

Setelah menyertai, ketua pasukan akan menerima anugerah ekuiti berdasarkan pengeluaran 12 bulan mereka sebelumnya, tertakluk kepada letak hak masa hadapan.

“Sebagai sebuah syarikat yang komited untuk terus mara dalam menyokong ejen kami, eXp Realty sentiasa mencari cara baharu untuk meningkatkan pengalaman ejen,” kata Michael Valdes, Ketua Pegawai Pertumbuhan, eXp Realty. “Pada awal tahun ini, kami memperkenalkan dua program insentif, Boost dan Accelerate, bertujuan membantu pembrokeran bebas dan ejen individu beralih kepada eXp Realty. Kini dengan penambahan Thrive, kami menawarkan peluang ekuiti yang dipercepatkan kepada pasukan. Kami memahami bahawa setiap pasukan mempunyai budaya dan cara tersendiri dalam menjalankan perniagaan dan kami mahu menyediakan platform untuk mereka berkembang maju dalam persekitaran yang mengutamakan ejen kami.”

eXp Realty akan memberikan insentif ekuiti ini kepada ketua pasukan pasukan yang sejajar dari segi budaya dengan lebih daripada 10 ejen sebagai tambahan kepada ketua pasukan dan sekurang-kurangnya $40 juta (A.S./CAD) dalam jumlah jualan di negara asal sepanjang tempoh fiskal 12 bulan sebelumnya. Kelayakan antarabangsa akan dikeluarkan. Kelayakan tambahan dikenakan. Kriteria teras bagi program ini ialah untuk ketua pasukan komited terhadap latihan pasukan dan memastikan ahli pasukan mereka berintegrasi dengan ekosistem eXp Realty sebagai sebahagian daripada penjajaran budaya mereka dengan eXp.

Program insentif Thrive segera dilancarkan di Amerika Syarikat dan Kanada dan tidak lama akan tersedia di 22 pasaran global tambahan eXp, tertakluk kepada undang-undang yang digunakan. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang program Thrive baharu, eXp Realty, dan cara program itu boleh memberi manfaat kepada pasukan anda, sila klik di sini.

Perihal eXp World Holdings, Inc.

eXp World Holdings, Inc. (Nasdaq: EXPI) memulakan syarikat induk untuk eXp Realty®, Virbela® dan SUCCESS® Enterprises.

eXp Realty ialah syarikat hartanah bebas terbesar di dunia dengan lebih daripada 89,000 ejen di Amerika Syarikat, Kanada, United Kingdom, Australia, Afrika Selatan, India, Mexico, Portugal, Perancis, Puerto Rico, Brazil, Itali, Hong Kong, Colombia, Sepanyol, Israel, Panama, Jerman, Republik Dominika, Greece, New Zealand, Chile, Poland dan Dubai serta terus berkembang di peringkat antarabangsa. Sebagai sebuah syarikat dagangan awam, eXp World Holdings menyediakan peluang unik kepada profesional hartanah untuk memperoleh anugerah ekuiti untuk matlamat pengeluaran dan sumbangan kepada pertumbuhan syarikat secara keseluruhan. eXp World Holdings dan perniagaannya menawarkan rangkaian lengkap penyelesaian teknologi pembrokeran dan hartanah, termasuk model pembrokeran kediaman dan komersialnya yang inovatif, perkhidmatan profesional, alat kerjasama dan pembangunan peribadi. Pembrokeran berasaskan awan dikuasakan oleh Virbela, sebuah platform 3D yang amat sosial dan kolaboratif, membolehkan ejen menjadi lebih terhubung dan produktif. SUCCESS® Enterprises yang disokong oleh majalah SUCCESS® dan aset media yang berkaitan dengannya telah ditubuhkan pada tahun 1897 dan merupakan jenama dan penerbitan pembangunan peribadi dan profesional yang terkemuka.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati https://expworldholdings.com.

Pernyataan Pelabuhan Selamat

Pernyataan yang terkandung di sini mungkin termasuk pernyataan jangkaan masa hadapan dan pernyataan prospektif lain yang berdasarkan pandangan dan andaian semasa pengurusan dan melibatkan risiko dan ketidakpastian yang diketahui dan tidak diketahui yang boleh menyebabkan hasil, prestasi atau peristiwa sebenar berbeza secara ketara berbanding yang dinyatakan atau tersirat dalam pernyataan tersebut. Contoh pernyataan prospektif sebegitu termasuk, tetapi tidak terhad kepada, ketersediaan program insentif dalam pasaran antarabangsa dan nilai masa hadapan bagi program insentif kewangan. Pernyataan prospektif sebegitu hanya benar pada tersebut dan syarikat tidak bertanggungjawab untuk menyemak atau mengemas kini pernyataan itu. Pernyataan sedemikian bukanlah jaminan bagi prestasi masa hadapan. Faktor penting yang boleh menyebabkan hasil sebenar berbeza secara ketara dan buruk daripada yang dinyatakan dalam pernyataan prospektif termasuk perubahan dalam perniagaan atau keadaan pasaran lain; kesukaran mengekalkan pertumbuhan perbelanjaan pada tahap sederhana sambil meningkatkan hasil; dan risiko lain yang diperincikan dari semasa ke semasa dalam pemfailan Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa syarikat, termasuk tetapi tidak terhad kepada Laporan Suku Tahunan yang terbaru difailkan pada Borang 10-Q dan Laporan Tahunan pada Borang 10-K.

Maklumat Hubungan Media:

eXp World Holdings, Inc.
mediarelations@expworldholdings.com

Maklumat Hubungan Pelabur:

Denise Garcia
investors@expworldholdings.com

Foto yang mengiringi pengumuman ini boleh didapati di https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/5ef130bf-acbf-422b-a1dc-ae586120d6b8