Generali Thailand tingkatkan kos pembangunan dan penyelenggaraan aplikasi sebanyak 12% dengan perisikan perisian CAST


NEW YORK dan PARIS, Nov. 16, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --  Generali Thailand, sebahagian daripada salah satu kumpulan insurans terbesar dunia, Assicurazioni Generali, telah mengurangkan kos pembangunan dan penyelenggaraan aplikasi (ADM) sebanyak 12% dengan mengguna pakai Pengimejan CAST dan Structural Risk Extension (dikenali juga sebagai papan pemuka) sebagai sebahagian daripada proses pembangunannya untuk beberapa aplikasi besar yang berhadapan dengan pelanggan seperti Platform Customer Engagement mereka.

Dengan menggunakan teknologi perisikan perisian CAST untuk aplikasi teras ini, ada yang terdiri daripada berjuta-juta baris kod yang dibangunkan secara dalaman dan oleh rakan kongsi ADM, Generali Thailand telah mencapai kitaran keluaran perisian yang lebih pantas dan andal serta mempertingkatkan perkongsian pengetahuan dalam kalangan pasukan dengan mengumpul cerapan secara automatik tentang keadaan dan kerja dalaman aplikasi tersuai mereka.

Oleh kerana Generali Thailand sedang pesat membina pangkalan pelanggannya dengan penyelesaian insurans yang komprehensif di negara ini, aplikasi teras yang berkembang pesat kini muncul sebagai keutamaan kritikal; memandangkan pasukan lanjutan rakan kongsi ADM, memastikan kecekapan, kebingkasan dan keselamatan perisian yang mereka sampaikan adalah amat penting. Selain itu, apabila beberapa pasukan beroperasi dengan pantas, situasi menjadi semakin mencabar untuk berkongsi pengetahuan teknikal tentang aplikasi dan keadaan semasa mereka.

Tahun lepas Ketua Pegawai Maklumat Hyun Sook Ji menyasarkan untuk mempercepatkan proses transformasi dan menambah baik sistem IT dan menyedari kecerdasan perisian yang boleh 'memahami' sistem perisian binaan tersuai yang rumit secara automatik dengan cerapan seperti MRI tentang kerja dalaman mereka akan menjadi aset yang sangat diperlukan dalam kerja.

“CAST muncul sebagai penyelesaian yang jauh lebih baik [berbanding pilihan lain],” kata beliau. “Sejak kami mula memanfaatkan CAST dan memudahkan proses semakan kami secara besar-besaran, kami telah memperoleh ketenangan fikiran sepenuhnya mengenai semua perisian yang dihantar oleh rakan kongsi ADM kami. Kami tidak sabar-sabar untuk menyepadukan teknologi ke dalam lebih banyak kerja aplikasi kami pada tahun-tahun akan datang.”

Penyepaduan strategik perisikan perisian CAST ini bukan sahaja telah meningkatkan pemahaman syarikat tentang keadaan perisian, tetapi telah membolehkan kerjasama yang lebih berkesan dengan rakan kongsi ADM, dan telah membolehkan pengenalpastian dan pengurangan isu yang berpotensi sebelum ia menjejaskan pengguna akhir, yang membawa kepada pengalaman yang lebih baik. Proses proaktif ini telah menghasilkan penjimatan kos yang ketara, termasuk pengurangan 25% dalam usaha kerja semula dan pengekodan serta pengurangan 20% dalam masa peralihan pengetahuan.

Perihal Generali Thailand

Generali Thailand merupakan anak syarikat Generali Group, salah satu organisasi insurans terbesar di dunia, beroperasi di lebih 50 negara, dengan 82,000 pekerja, menawarkan pelbagai produk, perkhidmatan dan penyelesaian dalam pengurusan insurans dan aset kepada 68 juta pelanggan. Generali Thailand menyediakan rangkaian produk insurans yang kreatif dan komprehensif kepada individu dan juga pelanggan korporat, termasuk beberapa syarikat Fortune 500 yang terkemuka di dunia.

Perihal CAST

CAST, peneraju perisikan perisian, menyediakan perisian yang 'memahami' sistem perisian berbilang teknologi dan secara automatik memperoleh cerapan tentang kerja dalaman mereka–interaksi antara semua elemennya, aliran transaksi, laluan akses data, perubahan yang diperlukan untuk beralih kepada awan, risiko sumber terbuka, kesan hijau, pematuhan ISO 5055, dll. Perisian ini digunakan secara global oleh beribu-ribu pemimpin digital, membantu mereka membuat keputusan yang lebih bijak, menyelenggara dan mengubah perisian tersuai dengan kelajuan yang lebih tinggi, dan melaksanakan kawalan berterusan yang lebih baik terhadap risiko yang terlibat. Lawati CASTsoftware.com.


 

Contact Data