Curia הוכרה ברשימת India Pharma Outlook לשנת 2023 של 10 חברות ה- CDMO המובילות בהודו


אולבני, ניו יורק, Dec. 05, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --

Curia, חברה מובילה למחקר, פיתוח וייצור לפי חוזים, הודיעה היום כי הוכרה כאחת מ -10 ה- CDMO המובילים בהודו על ידי India Pharma Outlook. את הרשימה המלאה ניתן לראות במהדורת נובמבר 2023 של מגזין India Pharma Outlook.

הכרה זו מכירה בתרומות של אתרי אוראנגאבאד והיידראבאד של Curia. המתקן באוראנגאבאד מספק ייצור קבלני של חומרים פרמצבטיים פעילים (APIs) וחומרי ביניים, והאתר בהיידראבאד כולל את מרכז המחקר של היידראבאד עם מומחיות בכימיה רפואית ופיתוח כימי ואנליטי. אתרים אלה מאכלסים גם את מרכז בקרת האיכות של Curia ומרכז השירותים המשותפים הגלובליים (GSS), התומכים בארגון הגלובלי של החברה, ומאפשרים סטנדרטיזציה ומדרגיות של תהליכים.

ההתמקדות של Curia בשיפור מתמיד של חבילת השירותים המקיפה שלה והשקעות בטכנולוגיות חדשניות ממצבים את החברה כשותפה חזקה לחברות תרופות וביוטכנולוגיה על פני רצף המחקר, הפיתוח והייצור של תרופות. הדו"ח גם מדגיש את מחויבותה של Curia להיות מעסיקה מועדפת, לספק לעובדים תרבות מקום עבודה עשירה בהזדמנויות לפיתוח מקצועי והכרה.

"ההישג הזה הוא עדות לכישרון ולעבודה הקשה מהמתקנים שלנו באוראנגאבאד ובהיידראבאד, וזה כבוד ראוי לקבוצה", אמר פיליפ מקנאב (Philip Macnabb), מנכ"ל Curia. "האתרים שלנו בהודו שואפים ללא הרף למצוינות והם חיוניים למטרה שלנו לשפר את חיי המטופלים".

מערכת India Pharma Outlook הרכיבה את הרשימה עם פאנל שופטים עם מומחיות בתעשייה, כולל CXO ואנליסטים. הזוכים נבחרו בשל השפעתם על כלכלת הודו באמצעות יצירת מקומות עבודה, טיפוח מחקר ופיתוח ועל ההיצע האיכותי שלהם בתעשיית התרופות והביוטכנולוגיה.

אודות Curia
Curia, הוא ארגון מוביל למחקר, פיתוח וייצור המספק מוצרים ושירותים ממו"פ דרך ייצור מסחרי ללקוחות פרמצבטיים וביו-פרמצבטיים. קרוב ל-4,000 העובדים של Curia ב-27 מיקומים ברחבי ארה"ב, אירופה ואסיה עוזרים ללקוחותיה להתקדם מסקרנות לריפוי. קבלו מידע נוסף ב-CuriaGlobal.com.

למידע נוסף וליצירת קשר:
Viana Bhagan
+1 518 512 2111
corporatecommunications@CuriaGlobal.com

קובץ PDF הנלווה להודעה זו זמין בכתובת: https://ml.globenewswire.com/Resource/Download/faac19ea-f26f-4811-946f-e03d10480984