LeddarTech חושפת את מוצרי וטכנולוגייתLeddarVision ADAS עטורי הפרסים ב-CES לאס וגאס 2024


קוויבק סיטי, קנדה, Dec. 13, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --

LeddarTech®(לידרטק) (נאסד"ק: (LDTC, חברת תוכנת רכב המספקת תוכנה טכנולוגית קניינית פורצת דרך מבוססת בינה מלאכותית להיתוך חיישנים ותפיסה תחושתית ברמת הבסיס עבור מערכות ADAS ו-,AD נרגשת להכריז כי תשתתף ב-CES 2024 (דוכן 11014 ב-LVCC/North Hall) ולהציע למבקרים הצצה בלעדית אל הדור הבא של טכנולוגיית התוכנה ומוצרים שמבוססים עליה ומאפשרים יישומי ADAS ו-AD.

עטפו את עצמכם בעתיד של חדשנות הרכב עם LeddarVision™, פלטפורמה שמורכבת מחיישן ותוכנת היתוך חיישנים ותפיסה תחושתית שהינה אגנוסטית למעבד, מציעה ביצועים גבוהים ורב תכליתיים לרכב, ומייצרת מודל סביבתי תלת ממדי מקיף באמצעות נתוני שמגיעים מחיישנים שונים (מצלמה, רדאר ו-LiDAR) בתצורות שונות.

 

התנסו במוצרי LeddarVision ו-L2/L3 ADAS בפעולה בתנאי אקלים וכביש שונים בלוח המחוונים האינטראקטיבי של LeddarTech שכולל:

  • **חדש** LeddarVision Surround (+LVS-2) היא ערמת תוכנת היתוך חיישנים ותפיסה תחושתית ברמת הפרמיום עם סקירה היקפית המרחיבה ביעילות את תצורת חיישני ה-1VxR ממשפחת מוצרי ה-LVF המביטים קדימה לתצורת 5V5R.
  • **עטורת פרסים** LeddarVision Front Entry (LVF-E), ערמת תוכנה להיתוך חיישנים ותפיסה תחושתית בקדמת הרכב ברמת הכניסה עבור סיוע בכביש מהיר באמצעות +ADAS L2/L2 וכן 5 Stars NCAP 2025/GSR 2022 הכוללת את מעבד TDA4VM-Q1 של Texas Instruments. ה-LVF-E משיגה את עלות המערכת הנמוכה ביותר עבור ADAS ברמת הכניסה של +L2/L2.

בואו לנסוע ב-LeddarCar בשידור חי: לקוחות ואנליסטים מוזמנים להזמין הדגמה מציאותית על הכביש של LeddarVision, טכנולוגיית תוכנת היתוך החיישנים והתפיסה התחושתית ברמת הבסיס של LeddarTech.

לקוחות, אנליסטים, משקיעים והתקשורת מוזמנים לקבוע פגישה עם הצוות שלנו ב- CES כדי ללמוד עוד על LeddarTech.

"הצטרפו אלינו כאשר אנו מדגימים את פתרונות התוכנה פורצי הדרך שלנו לרכב LeddarVision ב-LeddarCar הדינמי וחושפים את מוצרי וטכנולוגיית ADAS המתקדמים שלנו ב-CES 2024", אמר פרנץ סנטלמי (Frantz Saintellemy), נשיא, סמנכ"ל תפעול והמנכ"ל הנכנס של LeddarTech. "תערוכת CES היא הזדמנות נהדרת עבורנו להתחבר ללקוחות, שותפים, מדיה, משקיעים וקובעי מדיניות ולהציג כיצד הטכנולוגיה שלנו משפרת את הניידות ואיכות החיים של כל משתמשי הדרך. השתתפותה של LeddarTech ב-CES 2024 מדגישה את תפקידנו המרכזי בקידום עתיד טכנולוגיית הרכב, ומחזקת את מעמדנו כשחקנית מובילה בתחום התוכנה לרכב".

אודות לידרטק

LeddarTech לידרטק היא חברת תוכנה גלובלית שנוסדה בשנת 2007 ומשרדיה הראשיים נמצאים בקוויבק סיטי עם מרכזי מו"פ נוספים במונטריאול, טורונטו ותל אביב. LeddarTech מפתחת ומספקת פתרונות תפיסה מקיפים המאפשרים פריסה של יישומי ADAS ונהיגה אוטונומית (AD). התוכנה של LeddarTech ברמת כלי-רכב מיישמת אלגוריתמים של בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת כדי ליצור מודלים תלת-ממדיים מדויקים ביותר של הסביבה, ומאפשרת קבלת החלטות טובה יותר וניווט בטוח יותר. טכנולוגיה זו, בעלת ביצועים גבוהים, מדרגית וחסכונית ממונפת על-ידי יצרני ציוד מקורי (OEM) וספקי Tier 1-2 ליישום יעיל של פתרונות רכב  ADAS ולרכבי שטח.

LeddarTech אחראית לכמה חידושים בתחום החישה מרחוק, עם יותר מ-150 בקשות לפטנטים (80 אושרו) המשפרים את יכולות ADAS ו-AD. תפיסה אמינה היא קריטית בהפיכת הניידות הגלובלית לבטוחה יותר, יעילה יותר, בת-קיימא ומשתלמת: זה מה שמניע את LeddarTech להפוך לפתרון התוכנה הנפוץ ביותר למיזוג חיישנים ותפיסה.

מידע נוסף על LeddarTech נגיש בכתובת www.LeddarTech.com ובלינקדאיןטוויטר ((X, פייסבוק ויוטיוב.

למידע נוסף:

Daniel Aitken, Vice-President, Global Marketing, Communications and Investor Relations, LeddarTech Inc. Tel.: + 1-418-653-9000 ext. 232 daniel.aitken@LeddarTech.com

אתר קשרי משקיעים  https://investors.LeddarTech.com

איש קשר לקשרי משקיעים: Kevin Hunt, ICR Inc. kevin.hunt@IcrInc.com

איש קשר במדיה הפיננסית: Dan Brennan, ICR Inc. dan.brennan@icrinc.com

Leddar, LeddarTech, LeddarVision, LeddarSP, VAYADrive, VayaVision וסמלי לוגו קשורים הם סימנים מסחריים או סימנים מסחריים רשומים של LeddarTech Inc. וחברות הבנות שלה. כל שאר המותגים, שמות המוצרים והסימנים הם או עשויים להיות סימנים מסחריים או סימנים מסחריים רשומים המשמשים לזיהוי מוצרים או שירותים של בעליהם בהתאמה.

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:

 https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/fe9b76b7-c72b-416d-8174-2b4bfe122503