Curia ממנה את ג'רלד אוור למנהל כספים ראשי


אולבני, ניו יורק, Dec. 16, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --

Curia, חברה מובילה למחקר, פיתוח וייצור לפי חוזים, הודיעה היום כי ג'רלד אוור (Gerald Auer ) מונה למנהל כספים ראשי. הוא יצטרף לארגון החל מה-1 בינואר 2024.

"אני שמח לקבל את פניו של ג'ראלד בקוריה לקראת השנה החדשה", אמר פיליפ מקנאב (Philip Macnabb) מנכ"ל Curia. "ג'ראלד מביא ניסיון רב בהובלת חטיבות כספים עם רקורד מרשים של הצלחה. אני בטוח שהוא יהיה נכס שלא יסולא בפז לקבוצה שלנו ויעזור למצב אותנו לשנה חזקה ב-2024".

בתפקידו האחרון שימש אוור כמנהל כספים ראשי בחברת Al Dahra, חברה המתמחה בחקלאות. לפני עבודתו באל-דהרה, אוור היה מנהל הכספים הראשי של חטיבת מדעי היבול EMEA בבאייר, חברת מדעי החיים המתמקדת בשירותי בריאות וחקלאות, ומנהל הכספים הראשי של באייר שוויץ. הוא עבד יותר מ -20 שנה בבאייר ומילא תפקידי ניהול מרובים במחלקת הכספים שלה, והוביל פונקציות כספים ברחבי הארגון העולמי באזור צפון ואמריקה הלטינית, כמו גם באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. אוור למד באוניברסיטת מרבורג בגרמניה, שם השלים תואר שני במנהל עסקים.

כיום הוא מתגורר בבאזל, שווייץ עם משפחתו, אך הם מתכננים לעבור לראלי, צפון קרוליינה בשנת 2024.

"Curia היא חברה דינמית בתחום ה-CDMO עם משימה מעוררת השראה לשפר את חיי המטופלים", אמר אוור. "אני מצפה לשתף פעולה עם הצוות המוכשר בקוריה כדי לעזור להניע את המשימה הזו עבור הלקוחות שלנו והמטופלים שלהם".

אודות Curia

Curia, הוא ארגון מוביל למחקר, פיתוח וייצור המספק מוצרים ושירותים ממו"פ דרך ייצור מסחרי ללקוחות פרמצבטיים וביו-פרמצבטיים. קרוב ל-4,000 העובדים של Curia ב-27 מיקומים ברחבי ארה"ב, אירופה ואסיה עוזרים ללקוחותיה להתקדם מסקרנות לריפוי. קבלו מידע נוסף ב-CuriaGlobal.com.

למידע נוסף וליצירת קשר:
Viana Bhagan

+1 518 512 2111
corporatecommunications@CuriaGlobal.com