Africarare Perkenalkan Token $UBUNTU, Lancarkan Era Baharu untuk Ekonomi Digital Afrika

Kebangkitan WEB3 Afrika


Kebangkitan Afrika - Menyatukan Orang Ramai

JOHANNESBURG, Afrika Selatan, Feb. 01, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Dalam langkah menggemparkan yang mentakrifkan semula sempadan digital Afrika, Africarare dengan bangganya mengumumkan pelancaran $UBUNTU Token perintisnya pada 29 Februari 2024. Acara monumental ini menandakan kelahiran metaverse pertama di Afrika, melambangkan era baharu pemerkasaan digital dan peningkatan komuniti. Token $UBUNTU, di tengah-tengah visi Africarare, direka khusus sebagai utiliti dan pemangkin kepada perubahan positif, menyatukan jenama Afrika dan global, peminat web3, pencipta dan badan kerajaan dalam misi bersama. Token ini merangkumi semangat 'Ubuntu' – falsafah Afrika mengenai kesinambungan dan pertumbuhan bersama – dengan menjadikan setiap transaksi menjadi satu langkah ke arah masa depan yang lebih baik.

Ubuntuland, komuniti bertenaga dengan lebih 200 pemilik tanah individu dan korporat, termasuk jenama seperti Nedbank, Primedia, Singularity Group, HAQQ Network, Mann Made dan Cyberkongz, yang telah melihat lebih 20,000 jam penglibatan pengguna, berdiri sebagai bukti visi ini, mempunyai 90,000 pengguna berdaftar dan komuniti media sosial yang signifikan. Selepas pelancaran alfanya di Sidang Kemuncak Dalam Talian SingularityU Afrika Selatan pada tahun 2021, Ubuntuland telah mengalami pertumbuhan yang berterusan. Melihat pada masa depan, dengan Africarare AI Builder yang akan datang, pemilik tanah boleh menjadi yang pertama mencipta avatar AI mereka sendiri, menggunakan GPT mereka sendiri dan menggunakan mereka untuk meningkatkan pengalaman mereka.

Diinspirasikan oleh Ubuntu – Memperkasakan Komuniti
Mic Mann, Ketua Pegawai Eksekutif Africarare, menekankan model tokenomics yang unik di sebalik Token $UBUNTU. Berakar umbi daripada falsafah Afrika Ubuntu, yang diterjemahkan kepada 'Kewujudan saya adalah kerana kita,' tanda itu merangkumi pemerkasaan komuniti dan kemajuan bersama. Mann menyatakan, “Token $UBUNTU adalah lebih daripada token utiliti; token tersebut ialah satu komitmen untuk meningkatkan komuniti."

Token $UBUNTU melangkaui aplikasi tradisional, menyumbang kepada inisiatif yang bersifat dermawan dengan setiap transaksi. Mann menjelaskan, "Setiap transaksi dengan Token $UBUNTU menyumbang kepada perubahan, berusaha untuk mempromosikan kesejahteraan komuniti. 10% daripada semua yuran transaksi disalurkan terus ke perbendaharaan amal kami, dengan projek seperti Drops of Life and Innovation: Africa, menyediakan air minuman bersih, serta usaha pendidikan di Institut Maharishi, menawarkan pendidikan perniagaan tertiari kepada pelajar Afrika, dengan inisiatif masa hadapan untuk diundi oleh Ubuntu DAO (Organisasi Autonomi yang Terdesentralisasi). Pada asasnya, Token $UBUNTU ini berkisar tentang mengungkap potensi benua dan membina masa depan apabila semua orang berkembang maju."

Membuka Potensi Ubuntuland dengan Token $UBUNTU
Lebih daripada sekadar utiliti, Token $UBUNTU adalah nadi Ubuntuland, penting dalam setiap aspek ekosistem digital yang bertenaga ini. Token ini memudahkan transaksi tradisional seperti membeli, menjual dan berdagang serta akan memainkan peranan penting dalam aspek tadbir urus dan operasi dalam metaverse. Token Ubuntu ditetapkan untuk memacu Afrika ke web3 dalam bidang hiburan, pendidikan dan seni, token tersebut membolehkan penyertaan dalam pelbagai pengalaman interaktif.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang $UBUNTU Token atau menyertai senarai yang dibenarkan, lawati www.africarare.io/ubuntu-token.

Perihal Africarare:
Africarare ialah platform web3 dikuasakan AI yang inklusif membolehkan sambungan, kerjasama dan e-dagang dalam kalangan individu, jenama dan komuniti dengan memanfaatkan AI dan realiti campuran, yang diletakkan secara unik dalam pasaran Afrika yang berkembang pesat. Africarare mempunyai visi yang berani untuk berkhidmat kepada lebih satu bilion orang dan memecahkan halangan dengan memanfaatkan kuasa AI dan realiti campuran. Dengan tumpuan kepada Afrika dan komuniti di seluruh dunia, Africarare menyasarkan untuk mewujudkan platform inklusif yang memperkasakan individu, jenama dan komuniti untuk menzahirkan potensi mereka. Ketahui lebih lanjut di www.africarare.io

Hubungan media:
Patrick Domburg
E-mel: patrick@eclipsecomms.com

Foto yang disertakan bersama pengumuman ini tersedia di http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/05cbc340-c0ce-44bd-abdd-f5b0a427a963