Dyadic מקדמת שיתוף פעולה עם המכון הביולוגי הישראלי (IIBR) להתמקדות באיומים ביולוגיים ופתרונות למחלות מתפתחות


יופיטר, פלורידה ונס-ציונה, ישראל, Feb. 23, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Dyadic International, Inc ("דיאדיק" או "החברה") (נאסד"ק: DYAI), חברת ביוטכנולוגיה גלובלית המתמחה בפלטפורמות מיקרוביאליות מתקדמות לפיתוח חלבונים וייצור ביולוגי ומתן מענה לצרכים קליניים, והמכון למחקר ביולוגי (IIBR) הודיעו כי קידמו את שיתוף הפעולה עם המכון למחקר ביולוגי (IIBR) והזרוע המסחרית שלו Life Science Research Israel (LSRI), כדי להתמקד בפתרונות מתפתחים למחלות. שותפות זו נועדה למנף את המומחיות של Dyadic בפלטפורמות מיקרוביאליות לייצור ביולוגי של חלבונים בקנה מידה גמיש ואת יכולות גילוי הנוגדנים והאנטיגנים של המכון כדי לפתח ולייצר פתרונות חדשניים לטיפול במחלות מתפתחות ובאיומים ביולוגיים פוטנציאליים. באמצעות שיתוף פעולה זה, שני הצדדים פועלים לפיתוח טיפולים וחיסונים יעילים למאבק באתגרי הבריאות העולמיים מתוך כוונה למסחור עתידי (נכון להיום, המסגרת אינה מחייבת וכפופה לביצוע הסכם מחייב שיידון על ידי הצדדים) באמצעות יוזמות שיתוף פעולה של רישוי חוץ.

מארק אמלפרב (Mark Emalfarb), מנכ"ל Dyadic, הביע התרגשות מקידום שיתוף הפעולה עם המכון. המכון ישפר את קווי תאי C1 של Dyadic באמצעות רצפי גנים קנייניים כדי לשפר את הייצור הביולוגי של חיסונים רקומביננטיים וחומרים מנטרלים, כולל אנטיגנים ממוקדים ונוגדנים חד שבטיים. המאמץ המשותף מתמקד בטיפול במחלות מתפתחות באמצעות יוזמות מסחריות גלובליות לרישוי חוץ כדי להגדיל את הגישה והמחיר של חיסונים ונוגדנים לחולים.

ברוך שחר (Baruch Shahar), מנכ"ל LSRI, הדגיש את ההיסטוריה המשותפת עם Dyadic, שהחלה בינואר 2018 והתרחבה במהלך המגפה. שחר הדגיש את שביעות רצונם מהעבודה המתמשכת באמצעות טכנולוגיית C1 של Dyadic לפיתוח משותף של חיסונים וטיפולים המכוונים להתפרצויות ביולוגיות, כולל מגפות ואיומים אחרים. שיתוף הפעולה נועד לזרז את הפיתוח של חיסונים וטיפולים בטוחים, מגנים ויעילים נגד גורמי איום ביולוגי שונים, כולל רעלים, וירוסים וחיידקים. מוצרים אלה יכולים להיות מיוצרים במהירות רבה יותר, בכמויות גדולות יותר ובעלות נמוכה יותר באמצעות פלטפורמת ביטוי חלבון C1 של Dyadic.

אודות IIBR:

המכון הישראלי למחקר ביולוגי הוקם בשנת 1952 כמכון מחקר ממשלתי, שנוסד על ידי קבוצת מדענים מחיל המדע של צה"ל ומארגונים אקדמיים. המכון ממוקם בנס ציונה. במהלך השנים עסק המכון במחקר ופיתוח בתחומי הביולוגיה, הכימיה ומדעי הסביבה במטרה לספק למדינת ישראל מענה מדעי לאיומים כימיים וביולוגיים. לצד פעילות מיוחדת זו תרמו מדעני המכון לפיתוח חיסון לפוליו (1959); פיתוח ערכות לגילוי חומרי נפץ (1980); פיתחה תרופת מותג נגד תסמונת סיוגרן (1984) המשווקת בכל העולם והיא אחת מארבע תרופות מותג שפותחו בישראל. בשנת 1991 הוקמה לצד המכון חברה ממשלתית בשם Life Sciences Research Israel (LSRI) המשמשת כזרוע העסקית והשיווקית שלו. החל משנת 1992 הוקמה במכון מעבדה ייחודית לאבחון ארצי של מחלות הנגרמות על ידי החיידקים ריקטסיה, ארלכיה ולפטוספירה. מאז 1995 פועל המכון כיחידה ממשלתית החוקרת את כל תחומי ההגנה מפני נשק כימי וביולוגי, לרבות הפעלת מעבדות לאומיות לאיתור וזיהוי סיכונים כאלה. למידע נוסף, אנא בקרו באתר www.iibr.gov.il.

אודות Dyadic International, Inc

Dyadic International, Inc היא חברת ביוטכנולוגיה גלובלית המתמקדת בבניית פלטפורמות מיקרוביאליות חדשניות כדי לענות על הביקוש הגובר לייצור ביולוגי גלובלי של חלבונים וצרכים קליניים שלא נענו למוצרים ביו-פרמצבטיים יעילים, סבירים ונגישים וחלבונים חלופיים לבריאות האדם ובעלי החיים.

פלטפורמות ביטוי הגנים וייצור החלבונים של Dyadic מבוססות על הפטרייה הפרודוקטיבית והניתנת להתרבות Thermothelomyces heterothallica (לשעבר Myceliophthora thermophila). הטכנולוגיה המובילה שלנו, פלטפורמת ייצור חלבון C1-cell, מבוססת על מיקרואורגניזם מוכח תעשייתית (בשם C1), המשמש כיום להאצת הפיתוח, הפחתת עלויות הייצור ושיפור הביצועים של חיסונים ותרופות ביולוגיים בקנה מידה מסחרי גמיש עבור שוקי בריאות האדם ובעלי החיים. Dyadic פיתחה גם את פלטפורמת ייצור החלבונים המיקרוביאליים מבוססי Dapibus™ filamentous fungal כדי לאפשר פיתוח מהיר וייצור בקנה מידה גדול של חלבונים, מטבוליטים ומוצרים ביולוגיים אחרים בעלות נמוכה לשימוש ביישומים שאינם תרופות, כגון מזון, תזונה ואיכות חיים.

עם תשוקה לאפשר לשותפים ולמשתפי הפעולה שלנו לפתח טיפולים מונעים וטיפוליים יעילים במדינות מפותחות ומתפתחות כאחד, Dyadic בונה צנרת פעילה על ידי קידום טכנולוגיות הפלטפורמה המיקרוביאלית הקניינית שלה, כולל המוצר המוביל שלנו מועמד לחיסון DYAI-100 COVID-19, כמו גם חיסונים ביולוגיים אחרים, נוגדנים ומוצרים ביולוגיים אחרים.

למידע נוסף על Dyadic ועל המחויבות שלנו לעזור להביא חיסונים ומוצרים ביולוגיים אחרים לשוק מהר יותר, בכמויות גדולות יותר ובעלות נמוכה יותר, אנא בקרו באתר https://www.dyadic.com.

נמל מבטחים בנוגע להצהרות צופות פני עתיד

הודעה לעיתונות זו מכילה הצהרות צופות פני עתיד כמשמעותן בסעיף 27A של חוק ניירות הערך משנת 1933 ובסעיף 21E של חוק הבורסה לניירות ערך משנת 1934, לרבות הצהרות הנוגעות לציפיות, כוונות, אסטרטגיות ואמונות של Dyadic International הנוגעות לאירועים עתידיים או ביצועים פיננסיים עתידיים, כגון הצלחת הניסוי הקליני שלנו והעניין בפלטפורמות ייצור החלבונים שלנו, פרויקטי המחקר שלנו ושיתופי פעולה עם צדדים שלישיים, כמו גם זמינות המימון הדרוש. אירועים או תוצאות בפועל עשויים להיות שונים באופן מהותי מאלה שבהצהרות הצופות פני עתיד בשל גורמים חשובים שונים, כולל אלה המתוארים בהגשות האחרונות של החברה ל-SEC. חברת Dyadic אינה נוטלת על עצמה כל מחויבות לעדכן בפומבי הצהרות צופות פני עתיד כאלה, בין אם בגלל מידע חדש, אירועים עתידיים או אחרים. לקבלת תיאור מלא יותר של הסיכונים שעלולים לגרום לתוצאות שלנו בפועל להיות שונות מהציפיות הנוכחיות שלנו, עיין בסעיף שכותרתו "גורמי סיכון" בדוחות השנתיים של Dyadic בטופס 10-K ובדוחות הרבעוניים בטופס 10-Q המוגשים ל-SEC, שכן גורמים אלה עשויים להתעדכן מעת לעת בהגשות התקופתיות של Dyadic ל-SEC, אשר נגישים באתר האינטרנט של הרשות לניירות ערך ובכתובת www.dyadic.com.

למידע נוסף וליצירת קשר:

Dyadic International, Inc.
Ping W. Rawson
Chief Financial Officer
Phone: (561) 743-8333
Email: ir@dyadic.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769