דאק קריק טכנולוגיות מספקת הכרה ב-IAT Insurance Group וב-Coforge עם פרס ה-Standard of Excellence שלה

IAT Insurance Group, בשותפות אסטרטגית עם Coforge, לוקחת הביתה את פרס ה-Standard of Excellence ללקוחות עבור המעבר ממספר מערכות ניהול פוליסה דור קודם ומופרדות למערכת מבוססת הענן של Duck Creek, מהלך שמניע המרה דיגיטלית


בוסטון, May 29, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מספקת הכרה עבור IAT Insurance Group ובשותפת השינוי האסטרטגי שלה, Coforge, עם הענקת פרס Standard of Excellence ללקוחות לשנת 2024 בכנס Formation '24 בדאלאס.

פרסי Standard of Excellence ללקוחות שלDuck Creek מספקים הכרה בלקוחות שהשיגו את רמת המצוינות הגבוהה ביותר באמצעות הטמעת פתרונות Duck Creek שמדמיינים מחדש את עתיד הביטוח.

IAT Insurance Group, חברת ביטוח מתמחה מובילה המספקת פתרונות רכוש, נפגעים וערבות לשוקי נישה, זכתה בפרס Standard of Excellence ללקוחות בזכות ההמרה של 7 מגזרים עסקיים מגוונים הכוללים אחריות כללית, רכוש, אחריות ניהולית, יתר, ביטוח ימי פנים-יבשתי, ותחבורה מסחרית. העברת קווי המוצרים המרכזיים הללו למערכת של Duck Creek סייעה לייעל את הפעילות הפנימית של בביטוחי הרכוש והתאונות, וכן לשפר את חווית המשתמש ולשפר את הגישה לנתונים ולאנליטיקה.

מאניש צ'וואלה (Manish Chawla), מנמ"ר IAT Insurance Group, אמר, "אנו מתכבדים לקבל את פרס Standard of Excellence. חזון ההמרה שלנו תואם באופן עמוק עם העדיפויות העסקיות שלנו והמחויבות לשרת טוב יותר את הלקוחות שלנו. אנו מאמינים במינוף טכנולוגיה ליצירת פתרונות שלא רק עונים על ציפיות הלקוחות שלנו, אלא אף עולים עליהן. מסע ההמרה הזה התאפשר באמצעות השותפות האסטרטגית שלנו עם Coforge. החזון המשותף שלנו סייע לנו להפוך את החזון שלנו למציאות, והוא מאפשר לנו לספק ערך עילאי ללקוחותינו".

כחלק מיוזמת המרה עסקית גדולה ורב-שנתית בהיקף של מיליוני דולרים, IAT Insurance העבירה קווי עסקים מרובים אל Duck Creek Full Suite, עם כיסוי ב-50 מדינות. מאמץ זה, עם תמיכה של Coforge, נועד לשלב מודרניזציה במערכות דור קודם, לשפר את יכולת ההתאמה לצרכים ולהבטיח עמידה ברגולציה בכל מגוון מוצרי הביטוח של IAT.

ראג'יב באטרה (Rajeev Batra), סגן נשיא ביצועי לשוק הביטוח ב-Coforge, אמר, "כשותפת אספקה ראשית עבור Duck Creek Technologies, עם יותר מ-1,000 חברות SME גלובליות המשתמשות במוצרי החברה, Coforge גאה להיות חלק ממסע השינוי של IAT Insurance Group. הסינרגיה בין Coforge, IAT Insurance Group ו-Duck Creek Technologies מדגימה עבודת צוות ושיתוף פעולה ללא פגמים".

"זה כבוד גדול לקבל את פרס Standard of Excellence. ההתמקדות שלנו הייתה במינוף פתרונות חדשניים כדי להניע טרנספורמציה דיגיטלית עבור IAT Insurance Group. מאמצינו המשותפים הובילו למעבר מוצלח של יחידות עסקיות מרובות לפלטפורמה מודרנית, תוך שיפור המדרגיות והתאימות לתקנות".

אודות Duck Creek Technologies 

דאק קריק טכנולוגיות -  Duck Creek Technologies  היא ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי. אנחנו הפלטפורמה שעליה בנויות מערכות ביטוח מודרניות, המאפשרות לתעשייה לנצל את כוחו של הענן כדי להפעיל פעולות זריזות, חכמות וירוקות עד. אותנטיות, מטרה ושקיפות הם הליבה של Duck Creek, ואנחנו מאמינים שביטוח צריך להיות שם עבור אנשים פרטיים ועסקים מתי, איפה ואיך הם הכי זקוקים לו. הפתרונות המובילים בשוק שלנו זמינים על בסיס עצמאי או כחבילה מלאה, וכולם זמינים דרך Duck Creek OnDemand. בקרו בכתובת www.duckcreek.com לקבלת מידע נוסף. עקבו אחר דאק קריק בערוצים החברתיים שלנו לקבלת המידע העדכני ביותר – לינקדאין ו-X.

אנשי קשר מדיה:
Carley Bunch
carley.bunch@duckcreek.com

אודות קבוצת הביטוח IAT

IAT Insurance Group (IAT) היא חברת ביטוח מתמחה בבעלות פרטית המספקת פתרונות רכוש, נפגעים וערבות עבור שווקי נישה. IAT מגיעה לשוק באמצעות שמונה יחידות עסקיות - תחבורה מסחרית, עודפים, בעלי בתים, תוכניות, ביטוח ימי פנים יבשתי, ביטוח משנה, ערבות ואחריות ניהולית. חברות קבוצת הביטוח IAT מדורגות ברמת A- Excellent על ידי AM Best. צרו קשר עם IAT Insurance Group בלינקדאין ולמדו עוד על החברה ב-iatinsurancegroup.com.

אודות Coforge

Coforge היא ספקית שירותים ופתרונות דיגיטליים גלובלית, הממנפת טכנולוגיות מתפתחות ומומחיות עמוקה בתחום כדי לספק השפעה עסקית בעולם האמיתי עבור לקוחותיה. התמקדות בתעשיות נבחרות מאוד, הבנה מפורטת של התהליכים הבסיסיים של תעשיות אלה, ושותפויות עם פלטפורמות מובילות מספקים לנו נקודת מבט ברורה. Coforge מובילה בגישת הנדסת המוצר שלה וממנפת טכנולוגיות ענן, נתונים, אינטגרציה ואוטומציה כדי להפוך עסקי לקוחות לארגונים חכמים בעלי צמיחה גבוהה. הפלטפורמות הקנייניות של Coforge מניעות תהליכים עסקיים קריטיים בכל תחומי הליבה שלה. לחברה נוכחות ב-21 מדינות עם 25 מרכזי מסירה בתשע מדינות.