משקיעים זרים בפרויקט SF Gateway Marriott (JF27) מקבלים אישורי גרין קארד מותנים


וושינגטון, June 08, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- EB5 Capital שמחה להכריז על הגל הגדול הראשון של אישורי I-526 ו-I-526E ליחידים עבור למשקיעים בפרויקט SF Gateway Marriott (JF27) שלה. אישור I-526/I-526E הוא שלב משמעותי בתהליך ההגירה EB-5 שכן הוא מכשיר את המשקיעים ואת בני משפחתם הקרובים לתושבות קבע מותנית בארצות הברית.

EB5 Capital גייסה כספים ממשקיעים זרים לאורך כ-40 פרויקטי EB-5 ברחבי ארצות הברית, כולל חצי תריסר פרויקטי מלונאות בקליפורניה. פרויקט SF Gateway Marriott ((JF27, הידוע גם בשם Gateway at Millbrae Station, הוא פיתוח בהיקף של 300 מיליון דולר לשימוש מעורב המכיל 400 יחידות דירות ו-200,000 רגל מרובע של שטחי מסחר במילברה, קליפורניה, פרבר של סן פרנסיסקו במחוז סן מטאו. EB5 Capital גייסה הון זר מ-60 משקיעים, המייצגים מגוון לאומים, כדי לממן חלק מערמת ההון עבור רכיב המלונות הממותג Residence Inn בפיתוח הגדול יותר. הפרויקט נפתח לציבור בתחילת 2023 ויצר מעל 800 מקומות עבודה כתוצאה מההשקעה.

"אנו שמחים שלאחרונה אושרו למעלה מתריסר משקיעים בפרויקט זה שכן כמה מהם הגישו את התיקים שלהם ל-USCIS עוד לפני פרוץ מגיפת קוביד-19 בסוף 2019", אמרה מולי פיצ'ג'רלד (Molly FitzGerald), מנהלת תקשורת ומשקיעים ב-EB5 Capital. "הלקוחות שלנו חיכו בסבלנות ל-USCIS שיקבלו החלטה בתיקים שלהם, והם יכולים כעת לעבור לשלב הבא בתהליך ההגירה שלהם".

פרויקט SF Gateway Marriott (JF27) יצר יותר ממספר המשרות הנדרשות על ידי תוכנית EB-5 כדי לתמוך בכל המשקיעים עם שארית מסע ההגירה שלהם בשלב I-829 כאשר הם מגישים בקשה לתושבות קבע בארצות הברית. עד אז, EB5 Capital מצפה לאישורי משקיעים נוספים של I-526/I-526E בקרוב ותמשיך לעדכן את לקוחותיה על פעילות המלון.

אודות EB5 Capital

EB5 Capital מספקת למשקיעים זרים כשירים הזדמנויות להשקיע בפרויקטים של יצירת מקומות עבודה בתחום הנדל"ן המסחרי במסגרת תוכנית המשקיעים המהגרים של ארצות הברית (EB-5 Visa Program). עם מטה בוושינגטון הבירה, הרקורד המכובד של EB5 Capital וההובלה בתעשייה משכו משקיעים מיותר מ-75 מדינות. כאחת ממפעילי המרכזים האזוריים הוותיקים והפעילים ביותר במדינה, החברה גייסה מעל מיליארד דולר של הון זר בכ -40 פרויקטים של EB-5. מאה אחוז מכספי המשקיעים שלנו מוגנים על ידי ביטוח התאגיד הפדרלי לביטוח פיקדונות (FDIC) לפני פריסתם בפרויקטים שלנו. אנא בקרו באתר  www.eb5capital.com לקבלת מידע נוסף.  

ליצירת קשר ולפרטים נוספים:

Katherine Willis
Director, Marketing & Communications
media@eb5capital.com