DNA Oyj: Muutos DNA:n hallituksessa

DNA OYJ PÖRSSITIEDOTE 24.6.2024 KLO 09.30

Olemme suruksemme saaneet tietää, että Telenor Nordicsin johtaja ja DNA:n hallituksen puheenjohtaja Jørgen C. Arentz Rostrup on menehtynyt äkilliseen sairaskohtaukseen lauantaina 22. kesäkuuta.

Olemme kiitollisia hänen merkittävästä panoksestaan DNA:n hyväksi hänen puheenjohtajuuskaudellaan lokakuusta 2019 maaliskuuhun 2021 ja jälleen lokakuusta 2023 eteenpäin.

Tästä päivästä alkaen Jon Omund Revhaug on nimitetty Telenor Nordicsin väliaikaiseksi johtajaksi. Hänet tullaan nimittämään myös DNA:n hallituksen puheenjohtajaksi mahdollisimman pian. Revhaug toimii tällä hetkellä Telenor Nordicsin operatiivisena johtajana (COO) vastuualueenaan teknologia, IT ja yhteiset palvelut Pohjoismaissa.

Lisätietoja:
DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Tehtävämme yhteiskunnassa on yhdistää tärkeimmät. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat jo vuosien ajan olleet mobiilidatan käyttömäärissä maailman kärkijoukossa. DNA:lla on noin 3,7 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö on palkittu lukuisia kertoja erinomaisena työantajana ja perheystävällisenä työpaikkana. Vuonna 2023 liikevaihtomme oli 1 067 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1 700 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö.  Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, X:ssä @DNA_fi, Facebookissa @DNA.fi ja LinkedInissä @DNA-Oyj.