Gravity Mengumumkan Pelancaran Rasmi Pengembaraan Teka-teki Comel dan Ngeri 'PIGROMANCE' di Steam!


- Permainan dan Kreativiti Pemenang Anugerah daripada Pelbagai Global Game Awards
- Kini Meraikan Pelancaran Rasmi dengan Diskaun 20%

SEOUL, Korea Selatan, July 25, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Pembangun dan penerbit permainan global Gravity mengumumkan keluaran rasmi pengembaraan teka-teki 'PIGROMANCE' di Steam pada 25 Julai.

Pengembaraan teka-teki 'PIGROMANCE' menceritakan kisah khinzir yang dilahirkan dengan nasib menjadi sosej, melarikan diri dari kilang sosej untuk mencari cintanya. Pemain boleh seronok menyelesaikan teka-teki sambil melarikan diri dari Cuttingman dan menangani halangan berbahaya yang bersembunyi di seluruh kilang sosej. 'PIGROMANCE' menampilkan grafik chibi comel dengan aura kontras pencahayaan gelap, kesan visual dan bunyi mengerikan serta BGM menyeramkan yang hampir menyerupai cerita dongeng yang menakutkan.

Malah sebelum keluaran rasminya, 'PIGROMANCE' telah diiktiraf kerana kebolehmainan yang luar biasa dan konsep segar dengan memenangi pelbagai anugerah, termasuk Hadiah Kecemerlangan dalam Kraf INDIE 2024, MWU (Made With Unity) KR 2023 Kategori 'Indie Terbaik', tempat pertama dalam Level Up Showcase 2022, tempat ke-2 untuk Anugerah Indie G-STAR 2022 dan Anugerah Perak di Pertandingan Pembangunan Permainan Global Indie 2020. ‘PIGROMANCE’ dipuji di pelbagai acara permainan kerana penceritaannya yang segar dan menimbulkan ketegangan.

Versi pelancaran rasmi kini tersedia untuk dimainkan di Steam yang menyokong 9 bahasa berbeza, termasuk Bahasa Korea, Inggeris, Jepun, Cina Ringkas dan Perancis. Gravity menawarkan diskaun 20% sehingga 7 Ogos untuk meraikan keluaran rasmi.

“PIGROMANCE ialah permainan yang telah membuktikan kebolehmainannya melalui pelbagai anugerah permainan dan telah diulas secara positif serta memperoleh reputasi positif daripada pemain di tapak. Sesiapa sahaja, termasuk pemain yang lebih suka permainan kasual, boleh bermain ‘PIGROMANCE’,” kata Yoo Jun, pengurus utama jabatan perniagaan permainan konsol Gravity. “Kami telah meningkatkan tahap pelengkapan permainan dengan memikirkan maklum balas pemain yang tidak ternilai. Permainan ini juga menampilkan gaya seni dan jalan cerita yang menarik yang akan terasa agak berbeza berbanding banyak permainan kasual lain. Kami menghargai semua pemain yang menunggu keluaran rasmi.”

[Laman Utama Rasmi Gravity] http://www.gravity.co.kr
[Halaman Kedai Stim Rasmi PIGROMANCE] https://store.steampowered.com/app/1362120/_/
[Laman Utama Rasmi PIGROMANCE] https://www.pigromance.com/default/

- Pertanyaan: Unit perniagaan Gravity 2
Sang-min Park / smpark@gravity.co.kr

Foto yang mengiringi pengumuman ini tersedia di https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/75b67025-4d30-468e-818f-4a91a0c28633