Matmerize, Inc מציגה את ASKPOLY - מומחה פולימרים מבוסס מודל שפה


אטלנטה, Aug. 16, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

Matmerize, Inc., מובילה בתכנון פולימרים מונחה בינה מלאכותית, נרגשת להכריז על השילוב בקרוב של ASKPOLY, יכולת מתקדמת מבוססת מודל שפה, בתוכנת הדגל שלה לחיזוי מאפייני פולימרים ועיצוב יצירתי, PolymRize™.

מהפכה במדע הפולימרים עם מודלי שפה מתקדמים

ASKPOLY ממנף את ההתקדמות האחרונה במודלי שפה גדולים (LLM), באימון מקדים, כוונון עדין וגוף הידע העצום המוטמע במערך הנתונים הפולימרי. ניתן לתשאל את ASKPOLY באמצעות שימוש בשפה טבעית כדי לחזות תכונות, ליצור כימיה פולימרית חדשה ולמטב הרכבי חומרים מרוכבים או ניסוחים. הוא נועד להשלים ולשפר את יכולות החיזוי של PolymRize™.

ASKPOLY, שעבר אימון מראש על בסיס מאגר הידע שלMatmerize   ועל מערך נתונים פולימרי נרחב, מבצע תחזיות מדויקות של תכונות עבור פולימרים ומרוכבים מסודרים. משתמשים יכולים לדייק את ASKPOLY באמצעות שימוש בנתונים וטקסט קנייניים כדי להשיג תחזיות מותאמות ועיצובים מדויקים ביותר. כל הנתונים של המשתמשים נשמרים חסויים, מאובטחים ולעולם לא ישותפו.

שיפור חוויית המשתמש ודיוק החיזוי

הכנסת ASKPOLY לתוך  PolymRize™מציעה חוויית משתמש אינטואיטיבית תוך שיפור משמעותי של דיוק החיזוי, הגמישות וההכלה של הפלטפורמה, באופן פרוגרסיבי וברציפות. ASKPOLY מאפשר למשתמשים לתקשר עם המערכת באמצעות שאילתות בשפה טבעית, מה שמקל על השימוש בידע מהעבר ללא אובדן.

השילוב של ASKPOLY ב- PolymRize™מספק לכימאים ומדענים בתחום המחקר והפיתוח כלי בינה מלאכותית מתקדמים באמצעות ממשק אינטואיטיבי, המייעל את תהליך התכנון והפיתוח של פולימרים למגוון יישומים תעשייתיים.

קטע מדיה הנלווה להודעה זו זמין על ידי לחיצה על קישור זה.

מחויבות לחדשנות

"Matmerize מחויבת לדחוף את גבולות תכנון הפולימרים על ידי חלוציות וקידום AI עבור חומרים", אמר רמפי רמפרסאד (Rampi Ramprasad), מנכ"ל Matmerize, Inc. "השילוב של ASKPOLY לתוךPolymRize™  לא רק משפר את יכולות הפלטפורמה, אלא גם מחזק את המחויבות שלנו לספק ללקוחות את הכלים העדכניים ביותר לשינוי מחקר ופיתוח פולימרים".

אודות .Matmerize, Inc

Matmerize, Inc., שהוקמה ב-2021, נמצאת בחוד החנית של הבינה המלאכותית ולימוד מכונה בתעשיית מדעי החומרים. עם משימה לחולל מהפכה באופן שבו חומרים מתוכננים ומפותחים, Matmerize מציעה פתרונות חדשניים המאפשרים לחברות למטב את תהליכי המחקר והפיתוח שלהן. פלטפורמת PolymRize™  היא עדות למחויבות של Matmerize למצוינות, המשלבת טכנולוגיה חדישה עם מומחיות עמוקה בתעשיית הפולימרים.

למידע נוסף על ASKPOLY ו- PolymRize™, אנא בקרו באתר www.matmerize.com או צרו איתנו קשר בכתובת info@matmerize.com.

למידע נוסף:

Matmerize, Inc.
https://www.matmerize.com
E: info@matmerize.com
Y: Watch Matmerize Videos on YouTube
L: Follow our LinkedIn Page