HOYLU AB: HOYLU UTÖKAR SITT ÅTERFÖRSÄLJAR- OCH PARTNERNÄTVERK

Stockholm 7:e juni 2019

Hoylu fortsätter att utöka sitt återförsäljar- och partnernätverk genom att signera tre nya partner i USA.

Synnex, (synnex.com) med huvudkontor i Fremont, CA, USA. Synnex distribuerar teknologiprodukter från mer än 400 av världens ledande och snabbast framväxande tillverkare och tillhandahåller kompletta lösningar åt mer än 20 000 återförsäljare och detaljhandlare i USA, Kanada och Japan.

HB Communications (HBCommunications.com) med huvudkontor i North Haven, CT, USA. HB Communications har fler än 400 anställda och ett stort partnerekosystem som gör att de kan stötta alla typer av kunder globalt, från stora till små. HB Communication:s passion för att använda ny teknologi till att förbättra sina kunders kommunikationskultur har bidragit till att de ansetts som en ledande aktör inom sin industri i nästan 70 år.

Nor-Com (http://nor-com.com) med huvudkontor i Cincinnati, OH, USA grundades 1971 och är privatägt. Nor-Com har blivit en ledande aktör inom AV (audio-visuell), säkerhet/övervakning, digitala medier, IT och ljudlösningar i USA. Nor-Coms rykte har de senaste fyra decennierna byggts genom att tillhandahålla tillförlitliga produkter i kombination med tjänster som förhöjt upplevelsen och nyttan av de integrerade lösningar man levererat.

Stein Revelsby, Hoylus VD kommenterar: ”Vi är glada att kunna välkomna nya partner och utöka vår marknadsnärvaro”.

För mer information vänligen kontakta:
Stein Revelsby, VD på Hoylu, telefon +1 213 440 2499, e-post: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO på Hoylu, telefon +1 425 829 2316, e-post: kw@hoylu.com

Om Hoylu
Hoylu är ett innovativt företag som levererar lösningar för digitala arbetsytor. Hoylu Suite är det oumbärliga verktyget som möjliggör för företag att leverera högkvalitativt samarbete på den moderna arbetsplatsen med funktionen att använda vilken enhet som helst, för att arbeta smartare och roligare inom olika branscher som såsom teknik, läkemedel, konstruktion, entreprenad, tillverkning, resor, gästfrihet, grafisk design och många fler.
För mer information besök: www.hoylu.com eller www.introduce.se/foretag/hoylu.

Kortnamn: Hoylu
Marknadsplats: Nasdaq First North Stockholm
Certified Adviser: Mangold Fondkommission AB +46 (0) 8 50 301 550; ca@mangold.se