Tuomas Joensuu nimitetty Sievi Capitalin väliaikaiseksi talousjohtajaksi

Sievi Capital Oyj
Pörssitiedote 15.2.2022 klo 8.30

Tuomas Joensuu nimitetty Sievi Capitalin väliaikaiseksi talousjohtajaksi

Sievi Capitalin väliaikaiseksi talousjohtajaksi on nimitetty KTM Tuomas Joensuu 15.3.2022 alkaen. Hän on työskennellyt Sievi Capitalin palveluksessa vuodesta 2019 ja toiminut sijoituspäällikkönä yhtiön sijoitushankkeiden ja nykyisten kohdeyhtiöiden kehitystyön parissa sekä tukenut yhtiön taloushallinnon toimintoja.

”Tuomas tuntee yhtiömme hyvin sekä sijoitustoiminnan että rahoituksen näkökulmasta ja hänellä on erittäin hyvät valmiudet toimia Sievi Capitalin talousjohtajana”, sanoo toimitusjohtaja Jussi Majamaa.

Sievi Capital tiedotti 1.9.2021 nykyisen talousjohtaja Markus Peuran jättävän yhtiön ja jatkavan talousjohtajan tehtävässään maaliskuuhun 2022 asti.

SIEVI CAPITAL OYJ

Jussi Majamaa

LISÄTIETOJA:
toimitusjohtaja Jussi Majamaa, puh. 0400 412 127

JAKELU:
www.sievicapital.fi

Sievi Capital on suomalaisten yrittäjien kumppani. Tuemme pienten ja keskisuurten yritysten arvon rakentamista, tuloksellisuutta ja kasvua sekä vahvistamme samalla koko maan kilpailukykyä. Uskomme, että menestymme parhaiten yhdessä yrittämällä. Sievi Capitalin osake on listattu Helsingin pörssiin.

Mot-clé