Sievi Capital Oyj:n vuosikertomus 2021 julkaistu

Sievi Capital Oyj

Pörssitiedote 10.3.2022 klo 13.00

Sievi Capital Oyj:n vuosikertomus 2021 julkaistu

Sievi Capitalin vuosikertomus vuodelta 2021 on julkaistu tänään. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä toimielinten palkitsemisraportin.

Sievi Capital julkaisee suomenkielisen tilinpäätöksen myös European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona, joka sisältää päälaskelmien XBRL-merkinnät. Tilintarkastusyhteisö KPMG on antanut riippumattoman kohtuullisen varmuuden antavan varmennusraportin koskien Sievi Capital Oyj:n ESEF-tilinpäätöstä. Varmennustoimeksianto on suoritettu kansainvälisen ISAE 3000 -varmennustoimeksiantostandardin mukaisesti.

Vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, toimielinten palkitsemisraportti sekä XHTML-tiedosto ovat saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.sievicapital.fi/sijoittajat sekä tämän tiedotteen liitteinä.

SIEVI CAPITAL OYJ

LISÄTIETOJA:
toimitusjohtaja Jussi Majamaa, puh. 0400 412 127

JAKELU:
www.sievicapital.fi

Sievi Capital on suomalaisten yrittäjien kumppani. Tuemme pienten ja keskisuurten yritysten arvon rakentamista, tuloksellisuutta ja kasvua sekä vahvistamme samalla koko maan kilpailukykyä. Uskomme, että menestymme parhaiten yhdessä yrittämällä. Sievi Capitalin osake on listattu Helsingin pörssiin.

Mot-clé

Pièces jointes

Sievi Capital vuosikertomus 2021 Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2021 Toimielinten palkitsemisraportti 2021 743700F6CLX8JMYDEP21-2021-12-31-fi