Zenas BioPharma מחזקת את ההנהלה הבכירה עם מינויין של ג'ניפר פוקס למנהלת עסקים ראשית ומנהלת כספים ראשית וד"ר טניה פישר, MD, PhD כראש מו"פ ומנהלת רפואית ראשית

הובלה אסטרטגית ותפעולית מורחבת ממצבת את Zenas לצמיחה עם התקדמות obexelimab בניסויים קליניים בשלבים מאוחרים עבור אינדיקציות I&I פוטנציאליות מרובות


וולטהאם, מסצ'וסטס, Dec. 04, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --

Zenas BioPharma, חברת ביופארמה גלובלית המחויבת להפוך למובילה בפיתוח ומסחור של טיפולים מבוססי מערכת החיסון – דלקת ואימונולוגיה (I&I), הודיעה היום על מינויין של ג'ניפר פוקס (Jennifer Fox) למנהלת עסקים וכספים ראשית שלה וד"ר טניה פישר, (Tanya Fischer), MD, Ph.D לראש המחקר והפיתוח ומנהלת רפואית ראשית.

"אנחנו נרגשים לקבל בברכה את טניה וג'ן לצוות ההנהלה שלנו", אמר לוני מולדר (Lonnie Moulder), מייסד ומנכ"ל Zenas BioPharma. "טניה היא רופאה-מדענית מנוסה מאוד וג'ן היא בכירה מנוסה בתחום מימון הבריאות ופיתוח תאגידי. עם עשרות שנות הניסיון שלהם בהובלה בתעשייה, כל אחד מהם יהווה תוספת שלא תסולא בפז ל- Zenas כאשר אנו מתקדמים לשלב הבא של הצמיחה שלנו, ומקדמים תוכניות גלובליות מרובות בפיתוח קליני בשלב מאוחר במטרה לספק טיפולים מובחנים מכווני I&I לחולים נזקקים ברחבי העולם".

ג'ניפר פוקס היא מנהלת כספים ופיתוח תאגידי מנוסה עם רקורד נרחב במימון תאגידי ובבנקאות השקעות בתחום הבריאות, וייעצה לחברות פרטיות וציבוריות רבות בנוגע לאסטרטגיה, מימון, מיזוגים ורכישות. לפני שהצטרפה ל-Zenas, שימשה ג'ניפר פוקס סמנכ"לית כספים ב-Nuvation Bio, חברת ביוטכנולוגיה ציבורית הנסחרת בבורסה. בעבר כיהנה כמנכ"לית ומנהלת משותפת של קבוצת בנקאות תאגידית ובנקאות השקעות בצפון אמריקה בסיטיגרופ. לפני CitiGroup, ג'ניפר  פוקס מילאה תפקידים בכירים בבנקאות השקעות בדויטשה בנק, בר סטרנס, בנק אוף אמריקה ופרודנשל סקיוריטיז. היא בעלת תואר ראשון במימון ושיווק ממנהטן קולג'.

ד"ר פישר היא רופאה-מדענית בעלת ניסיון רב באקדמיה ובחברות תרופות וביוטכנולוגיה, המובילה תוכניות מחקר ופיתוח בשלבים מוקדמים ומאוחרים בתחומים טיפוליים רבים, כולל נוירולוגיה ומחלות נדירות. לפני שהצטרפה ל-Zenas, היא שימשה כמנהלת פיתוח ראשית וראש תחום רפואה תרגומית ב-Biohaven, חברת ביו-פרמצבטיקה ציבורית הנסחרת בבורסה. ד"ר פישר החלה את הקריירה שלה בתעשייה בבריסטול מאיירס סקוויב ומילאה תפקידי ניהול מו"פ של אחריות גוברת ב- EMD-Serono, Sanofi-Genzyme ו- Alnylam. היא נוירולוגית ומילאה תפקידים בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת ייל לאחר סיום התמחותה בנוירולוגיה בבית החולים ייל ניו הייבן. היא קיבלה תארי MD ודוקטורט מאוניברסיטת הרפואה ורפואת השיניים של ניו ג'רזי - בית הספר לרפואה רוברט ווד ג'ונסון ואוניברסיטת ראטגרס, בהתאמה, וזכתה בפרס הקריירה המוקדמת הנשיאותי היוקרתי למדענים ומהנדסים (PECASE).

אודות Zenas BioPharma

Zenas BioPharma היא חברת ביופארמה חוצת גבולות שמחויבת להפוך למובילה גלובלית בפיתוח והאספקה של ריפויים מכווני דלקות ואימונולוגיה (I&I) לחולים נזקקים בכל העולם. עם פיתוח קליני ותפעולי ברחבי העולם, Zenas מקדמת פורטפוליו גלובלי עמוק ומאוזן של טיפולים אוטואימוניים פוטנציאליים ראשונים והטובים מסוגם באזורים של צורך רפואי גבוה שטרם קיבל מענה, תוך עמידה בדרישות הערך של סביבת הבריאות הגלובלית הדינמית. Zenas מקדמת במהירות תחום פיתוח עמוק של תרופות חדשניות שממשיכים לגדול באמצעות אסטרטגיית הפיתוח העסקי המוצלחת שלנו. צוות ההנהלה המנוסה ורשת השותפים העסקיים שלנו מניעים מצוינות תפעולית כדי לספק טיפולים פוטנציאליים משני מצב כדי לשפר את החיים של אנשים שמתמודדים עם מחלות אוטואימוניות ונדירות. למידע נוסף על Zenas BioPharma, בקרו בבקשה באתר www.zenasbio.com ותעקבו אחרינו בטוויטר ב- @ZenasBioPharmaובלינקדאין.

אודות Obexelimab

Obexelimab הוא נוגדן חד-שבטי ניסיוני שלב 3, דו-תפקודי, לא ציטוליטי, אנושי המחקה את הפעולה של קומפלקסים נוגדנים אנטיגן על ידי קשירת CD19 ו- FcγRIIb כדי לעכב את פעילות תאי שושלת B. במספר מחקרים קליניים בשלב מוקדם במחלות אוטואימוניות שונות, 198 נבדקים טופלו באובקסלימאב. במחקרים קליניים אלה, obexelimab הוכיח עיכוב יעיל של תפקוד תאי B מבלי לרוקן את התאים, וכתוצאה מכך עודד את השפעת הטיפול בחולים עם מחלות אוטואימוניות שונות. Zenas רכשה זכויות בלעדיות ברחבי העולם ל-obexelimab מחברת Xencor, Inc. Obexelimab נחקר כעת במחקר קליני שלב 3 עולמי בחולים עם מחלה הקשורה ל-IgG4 ובמחקר שלב 2/3 עולמי בחולים עם אנמיה המוליטית אוטואימונית חמה (wAIHA). פיתוח קליני של obexelimab עבור טרשת נפוצה זאבת אדמנתית מערכתית אריתמטוס נמצא תחת הערכה.

מידע נוסף על מחקר שלב 3 (INDIGO) לטיפול במחלות הקשורות ל- IgG4 זמין בכתובת clinicaltrials.gov: NCT05662241. מידע נוסף על מחקר שלב 3 (SApHiAre) זמין בכתובת clinicaltrials.gov: NCT05786573.

ליצירת קשר - משקיעים וקשרי מדיה:

Joe Farmer, President & COO
Zenas BioPharma
IR@zenasbio.com