Fortrea מגדילה את יכולות הגישה למטופל ומומחיות בשרשרת אספקה קרה עם הרחבת FortreaRx™

הרחבת בתי המרקחת הלא מסחריים של Fortrea מספקת פתרונות גמישים וניתנים להרחבה ללקוחות ותרופות משנות חיים ישירות לחולים


דורהאם, צפון קרוליינה, Feb. 21, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

Fortrea (נאסד"ק:FTRE), חברה שהיא ארגון מחקר מבוסס חוזים (CRO) גלובלית מובילה, הודיעה היום על פתיחת בית המרקחת הלא מסחרי המתמחה המורחב שלה, FortreaRx™, הממוקם בלייק מרי, פלורידה. בית המרחקת מציע פתרונות גישה מתקדמים למטופלים ברחבי ארצות הברית, כולל יכולות ומומחיות הפצה סביבתית ושרשרת אספקה קרה.

עם הרשאה בכל 50 המדינות והטריטוריות של ארצות הברית, FortreaRx מספקת פתרונות גמישים וניתנים להרחבה העונים על הצרכים הספציפיים של לקוחותיה תוך מתן תרופות למטופלים שאחרת אולי לא תהיה להם גישה אליהן. בתי מרקחת לא מסחריים מיוחדים, כדוגמת FortreaRx, מספקים פתרונות אלו בשם לקוחותיהן, יצרניות התרופות שלהם, והם ממוקמים באופן ייחודי לשמש כמגשרים בין יצרניות תרופות למטופלים העומדים בדרישות היצרן לסיוע במרשם.

מאז הקמת FortreaRx בסוף 2008, Fortrea היא החלוצה בשירותי רוקחות מיוחדים לא מסחריים, והוא מתמקדת באופן בלעדי בהפצה של מוצרי חינם כמרכיב משולב של תוכניות סיוע למטופלים בחסות יצרני תרופות (PAP) שנועדו להרחיב את הגישה לטיפול עבור מטופלים מוסמכים ללא ביטוח בריאות או כאלה שאינם מבוטחים היטב. המתקן FortreaRx, שגודלו 40,000 רגל רבוע, מכפיל את המרחב התפעולי שלו, מחזק את היכולות שלו, ומספק:

*כ-1,800 רגל רבוע של אחסון סביבתי

*יותר מ-6,000 רגל רבוע של אחסון עבור שרשרת אספקה קירור עם יותר מ-85% מהמרשמים שסופקו בידי FortreaRx דורשים טיפול ייחודי זה

*מרחב עיבוד ואספקה גדול יותר עם אספקה של עד 18,000 מרשמים באופן יום יומי

*פתרונות משלוח משופרים עם אפשרויות למשלוחים בין לילה, מזורזים או אספקה תוך יומיים

"ההיצע המבוסס של השירותים למטופלים שמספקת Fortrea, בשילוב עם היכולות המורחבות של FortreaRx, מספקים גישה מקצה לקצה, מהשלבים הקליניים המוקדמים ועד למסירה, מה שמבטיח חוויה מקיפה ומותאמת באופן אישי למטופלים", אמר ביל נולן (Bill Nolan) סגן נשיא מנכ"ל גלובלי של תחום הגישה למטופלים ב-Fortera. "מהמומחיות שלנו במצבי מחלה רחבי טווח ועד למחויבות הבלתי מעורערת שלנו לסיוע לחולים, Fortrea מצטיינת במתן פתרונות מתוזמנים נכונה ומשפיעים לנותני החסות שלנו בתחום התרופות השואפים לצמצם את האתגרים שעומדים בפני המטופלים והספקיות על ידי ייעול תהליכי ההרשמה ועל ידי שילוב מלא של יוזמות רחבות יותר לתמיכה במטופלים".

מוקד מנהלי המקרים של FortreaRx מנהל בצורה חלקה פניות מטופלים, ייעוץ ואימות נתונים של מרשמים. צוות הגישה למטופלים של Fortrea מסייע למטופלים ולספקים להבין ולנווט במורכבות הכיסוי תוך הסרת מכשולים להשגת תרופות למטופלים.

FortreaRx מספקת פתרונות יעילים, מייעצים וחסכוניים עבור תוכניות מרשם יצרנים בדרך כלל וכתוצאה מכך חיסכון שנתי משמעותי למטופלים.

למידע נוסף על FortreaRx ושירותיה, אנא בקרו באתר Fortrea.com.

אודות Fortrea

Fortrea (נאסד"ק: FTRE) היא ספקית גלובלית מובילה של פתרונות פיתוח קליני וגישה למטופלים לתעשיית מדעי החיים. אנו משתפים פעולה עם חברות ביו-פרמצבטיקה, מכשור רפואי ואבחון, מתפתחות וגדולות, כדי להניע חדשנות בתחום הבריאות המאיצה טיפולים משני חיים לחולים הזקוקים לכך. Fortrea מספקת ניהול ניסויים קליניים שלב I-IV, פרמקולוגיה קלינית, פתרונות ניסוי מבוססי טכנולוגיה מובחנת ושירותים לאחר אישור. הפתרונות של Fortrea ממנפים שלושה עשורים של ניסיון המתפרשים על פני יותר מ-20 תחומים טיפוליים, תשוקה לקפדנות מדעית, תובנות יוצאות דופן ורשת אתרי חוקרים חזקה. הצוות המוכשר והמגוון שלנו, המונה יותר מ-19,000 אנשים העובדים ביותר מ-90 מדינות, מותאם לספק פתרונות ממוקדים ומהירים, ללקוחות ברחבי העולם. למדו עוד על האופן שבו Fortrea הופכת לכוח טרנספורמטיבי ייעודי למטופל ב-Fortrea.com ועקבו אחרינו בלינקדאין  וב-X (לשעבר טוויטר) @Fortrea.

Fortrea אנשי קשר:
Fortrea Media: Galen Wilson – 703-298-0802, media@fortrea.com
Fortrea Media: Kate Dillon – 646-818-9115, kdillon@prosek.com