Quantexa עטורת פרסים המתמחה במודיעין לקבלת החלטות מאיצה גידול גלובלי ומודיעה על תוצאות מעולות לשנה הפיננסית 2024


*Quantexa צפויה להגיע למחזור חוזים שנתי של 100 מיליון דולר עד סוף 2024, הודות לשוק מודיעין לקבלת ההחלטות הצומח בשווי של *500 מיליארד דולר

*לקוחות ארגוניים חדשים היוו תרומה של יותר מ- 20% למחזור חוזים שנתי של שנת הכספים

*אסטרטגיות נתונים ארגוניות ובינה מלאכותית יחד רואות עלייה של 15% בחוזה הממוצע של Quantexa בשווי לקוח משולב בשנת הכספים 24

לונדון וניו יורק, June 05, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Quantexa, מובילה עולמית בפתרונות מודיעין לקבלת החלטות (DI) עבור המגזר הפרטי והציבורי, הודיעה היום על המשך המומנטום העסקי הגלובלי והדגשי הצמיחה שלה משנת הכספים 2024, החל מה-1 באפריל 2023 ועד ה-31 במרץ 2024. עם התמקדות בסיוע ללקוחות לממש את היתרונות של יישומים מעשיים של נתונים מהימנים ובינה מלאכותית, החברה עמדה ביעדיה להניע צמיחה בת קיימא באמצעות אימוץ מוגבר של פלטפורמות ופתרונות, התרחבות גיאוגרפית וסקטוריאלית.

Quantexa, שנוסדה בלונדון ב-2016, מעסיקה כיום יותר מ-700 חברי צוות ברחבי העולם ב-15 מיקומים. החברה סיימה את שנת הכספים 24 עם גידול של 40% במחזור החוזים השנתי בתחום מודיעין לקבלת קבלת החלטות העולמי ושיעור שימור נטו של 120% (+).

דגשים פיננסיים לשנת הכספים 2024:

*לקוחות רובד 1 חדשים שנרכשו בתחומי הבנקאות, הביטוח, הטלקומוניקציה, המדיה, הטכנולוגיה והמגזר הציבורי, עזרו להאיץ את אסטרטגיית הרחבת השוק של Quantexa ולהשיא תרומה של 20% (+) למחזור החוזים השנתי של שנת הכספים.

*יותר מ-25% מ-50 הבנקים הגדולים בעולם פרסו את פלטפורמת מודיעין לקבלת ההחלטות של Quantexa כדי לבנות בסיס נתונים מהימן ולממש את היתרונות של תפעול AI.

*מחזור החוזים השנתי בתחום מודיעין לקבלת החלטות גדל ביותר מ-30% באמריקה, וב->50% באירופה ובמזרח התיכון.

*בהובלת גידול של 30% במחזור החוזים השנתי בכל חבילות ניהול הנתונים ופתרונות FinCrime שלה, החברה המשיכה להניע צמיחה משמעותית בהכנסות YoY עם עלייה באימוץ חבילות הפתרונות שלה, מה שעזר למובילים בתעשייה לטפל בנקודות ספציפיות ולנצל הזדמנויות הכנסה חדשות.

*השלמה מוצלחת של רכישת Aylien ולאחר מכן השילוב בפורטפוליו הטכנולוגיה של Quantexa תרמו לצמיחה  של 16% בהכנסות השנתיות של הצעת News Intelligence של Quantexa.

ציוני דרך בולטים בשנת הכספים 2024:

*באפריל 2023 הודיעהQuantexa  כי השלימה סבב גיוס E בהיקף של 129 מיליון דולר. סבב ההשקעה האחרון הבטיח את מעמדה של חברת הטכנולוגיה הבריטית כחד-קרן לפי שווי של 1.8 מיליארד דולר והאיץ את יישום אסטרטגיית הצמיחה שלה בקטגוריית **500 מיליארד דולר DI.

*ביולי 2023 הודיעה Quantexa כי תשקיע רבות בתעשיית הבינה המלאכותית (AI) העולמית בשלוש השנים הקרובות כדי לסייע ללקוחות לקדם את השימוש בבינה מלאכותית כדי להגן, לייעל ולהגדיל את הארגונים שלהם.

*בנובמבר 2023, תוך שמירה על קירבה לבסיס הלקוחות שלה, הודיעה החברה על פתיחת המטה החדש שלה באסיה פסיפיק בסינגפור. הפתיחה היא חלק מתוכנית התרחבות אזורית רחבה יותר והיא באה בעקבות השקת הפעילות של Quantexa ביפן ביולי 2023 בטוקיו ונוכחות ארוכת שנים במלבורן, סידני ומלזיה.

*בינואר 2024, החברה פירטה את החזר ההשקעה שלקוחות מקבלים מפריסת הטכנולוגיה שלה בארגונים ובסוכנויות במגזר הציבורי, כאשר פרסמה את המחקרThe Total Economic Impact™   של פלטפורמת מודיעין לקבלת ההחלטות Quantexa בשיתוף עם Forrester Consulting.

* Quantexa פירטה את מפת הדרכים של פלטפורמת החדשנות שלה  לתמיכה בתוכניתה השאפתנית להוביל את קטגוריית מודיעין לקבלת ההחלטות המתפתחת, המעוגנת בסיוע לארגונים ולסוכנויות ממשלתיות להשתמש בניתוח הקשרי ובבינה מלאכותית כדי לשפר את קבלת ההחלטות הארגוניות.

*במרץ 2024 הוכרז כי פלטפורמת מודיעין לקבלת ההחלטות של Quantexa תאומץ על ידי מעבדות החדשנות לבריאות אזרחית של אוניברסיטת ליברפול (CHIL) וקרן Mersey Care NHS, אחת הקרנות הגדולות ביותר המספקות שירותי בריאות פיזית ובריאות הנפש בצפון מערב אנגליה, המשרתת יותר מ -1.4 מיליון אנשים.

*שותפות אסטרטגית עם מיקרוסופט הפכה את פלטפורמת בינת ההחלטות של Quantexa לזמינה באופן מיידי ב- Microsoft Azure Marketplace עבור ארגוני שירותים פיננסיים וסוכנויות ממשלתיות, החברות גם הודיעו על תוכניות בלעדיות להביא את הפלטפורמה לבנקים בינוניים בארצות הברית. Quantexa בונה גם חוויית עומס עבודה של Microsoft Fabric.

*Quantexa השלימה את שנת הכספים כשהיא מעסיקה מעל 750 עובדים גלובליים, 16 אלף משתמשים פעילים בפלטפורמת מודיעין לקבלת החלטות ושיעור שימור נטו (NRR) של 120% (+).

וישאל מריה (Vishal Marria), מייסד ומנכ"ל Quantexa, אמר: "ניתן לייחס את האצת מאמצינו להפוך לספקית המובילה בעולם של טכנולוגיית מודיעין החלטות, ולספק צמיחה גלובלית חזקה ובת קיימא לשני דברים. היכולת שלנו לעזור ללקוחות להכין את הנתונים שלהם לבינה מלאכותית, כמו גם ביצוע סדרה של השקעות ושותפויות אסטרטגיות. הישג זה מדגיש את מחויבותה הבלתי מעורערת של Quantexa להעצים את לקוחותינו לפתור כמה מהאתגרים הקשים ביותר שלהם בתעשיות מרובות בכל פינה בעולם".

למידע נוסף על האופן שבו מובילים בתעשייה משיגים החזר של 228% על ההשקעה במשך 3 שנים באמצעות פלטפורמת מודיעין ההחלטות של Quantexa, הורידו את מחקר ההשפעה הכלכלית הכוללת (TEI) של Forrester.

*נתוני שוק קנייניים שהתקבלו על-ידי Quantexa ממחקר מוזמן של Gartner.
**כולל AML, הונאה וצמיחה בחבילת פתרונות KYC.

אודות Quantexa

Quantexa היא חברה גלובלית המספקת תוכנת נתונים ואנליטיקה פורצת דרך בתחום של מודיעין לקבלת החלטות מבוסס הקשרים המאפשר לארגונים לקבל החלטות תפעוליות מהימנות על ידי הפיכת הנתונים למשמעותיים. באמצעות ההתקדמויות האחרונות בתחום הביג דאטה והבינה מלאכותית, פלטפורמת מודיעין ההחלטות של Quantexa חושפת סיכונים נסתרים והזדמנויות חדשות על ידי מתן תצוגה הקשרית ומקושרת של נתונים פנימיים וחיצוניים במקום אחד. היא פותרת אתגרים גדולים בניהול נתונים, תהליכי לימוד לקוחות (KYC), מודיעין לקוחות, פשיעה פיננסית, סיכונים, הונאה ואבטחה, לאורך כל מחזור חיי הלקוח.

פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות מבוססת ההקשרים של Quantexa משפרת את הביצועים התפעוליים עם דיוק של למעלה מ-90% והיא מציעה מהירות של עד פי 60 במודל ברזולוציה גבוהה יותר מאשר בגישות מסורתיות. מחקר Forrester TEI שהוזמן באופן עצמאי על פלטפורמת מודיעין ההחלטות של Quantexa מצא כי לקוחות ראו החזר השקעה של 228% לשלוש שנים.  Quantexa, שנוסדה בשנת 2016, מעסיקה כיום יותר מ-700 עובדים ואלפי משתמשים העובדים עם מיליארדי עסקאות ונקודות נתונים ברחבי העולם.

למידע נוסף:

Media Inquiries
C: Stephanie Crisp, Fight or Flight
E: Quantexa@fightorflight

או
C: Adam Jaffe, SVP of Corporate Marketing
T: +1 609 502 6889
E: 
adamjaffe@quantexa.com