eXp Realty Meningkatkan Hubungan Antarabangsa dengan Platform Rujukan Ejen Global

Platform menawarkan ejen rangkaian yang diperbaiki dan hubungan perniagaan pada skala seluruh dunia


BELLINGHAM, Wash., June 06, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- eXp Realty®, pembrokeran hartanah terbesar di planet ini dan anak syarikat teras eXp World Holdings, Inc. (Nasdaq: EXPI), dengan bangganya mengumumkan pelancaran Platform Rujukan Ejen Globalnya, yang direka untuk memudahkan dan mempercepatkan proses rujukan hartanah. Alat inovatif ini memperkasakan ejennya di seluruh dunia untuk berhubung dan bekerjasama dengan mudah, menyumbang kepada pasaran global yang teguh dan saling terhubung

Dengan platform yang mesra pengguna dan fungsi carian yang lancar, Platform Rujukan Ejen Global eXp menyelaraskan keseluruhan proses, mengurangkan masa rujukan kepada beberapa saat. Ejen eXp Realty boleh melengkapkan borang ringkas, memilih rakan kongsi rujukan pilihan dari mana-mana sahaja di dunia dan menandatangani perjanjian secara elektronik — semuanya dalam satu lokasi terpusat.

"Di eXp, kami memahami bahawa bakal pembeli mudah sahaja ditemui di kampung halaman penjual seperti di negara lain," kata Leo Pareja, Ketua Pegawai Eksekutif, eXp Realty. "Dengan pelancaran Rangkaian Rujukan Ejen Global, kami memanfaatkan kedalaman dan kuasa rangkaian kami di seluruh dunia yang terdiri daripada lebih 85,000 ejen di 24 negara dan merevolusikan cara ejen berhubung dan bekerjasama, membuka jalan bagi transaksi yang lebih lancar dan pengalaman pelanggan yang dipertingkatkan. Kami kekal fokus untuk membina sumber peneraju industri dengan menyediakan akses yang tiada tandingan kepada alatan termaju untuk ejen bagi mengembangkan perniagaan mereka secara global.”

Pengenalan Platform Rujukan Ejen Global menggariskan komitmen eXp Realty untuk memupuk inovasi dan pertumbuhan global. Alat canggih ini bukan sahaja mempertingkatkan kecekapan proses rujukan tetapi juga membuka ruang baharu untuk ejen meluaskan jangkauan mereka dan meneroka pasaran antarabangsa. Dengan memupuk rangkaian global yang lebih saling terhubung, eXp Realty menetapkan standard baharu dalam industri hartanah, memastikan ejennya dilengkapi dengan baik untuk memenuhi pelbagai keperluan pelanggan di seluruh dunia.

Sebagai tambahan kepada kemajuan teknologinya, eXp Realty terus mengutamakan pendidikan dan sokongan ejen. Syarikat itu kerap menawarkan sesi latihan dan sumber untuk membantu ejen memaksimumkan potensi Platform Rujukan Ejen Global. Pendekatan holistik ini memastikan bahawa ejen eXp bukan sahaja berhubungan tetapi juga mahir dalam menggunakan alatan terkini untuk menyampaikan perkhidmatan yang luar biasa kepada pelanggan mereka.

Perihal eXp World Holdings, Inc.

eXp World Holdings, Inc. (Nasdaq: EXPI) ialah syarikat induk untuk eXp Realty®, FrameVR.io dan SUCCESS® Enterprises.

eXp Realty ialah syarikat hartanah bebas terbesar di dunia dengan lebih daripada 85,000 ejen di Amerika Syarikat, Kanada, United Kingdom, Australia, Afrika Selatan, India, Mexico, Portugal, Perancis, Puerto Rico, Brazil, Itali, Hong Kong , Colombia, Sepanyol, Israel, Panama, Jerman, Republik Dominican, Greece, New Zealand, Chile, Poland dan Dubai dan terus berkembang di peringkat antarabangsa. Sebagai sebuah syarikat dagangan awam, eXp World Holdings menyediakan peluang unik kepada profesional hartanah untuk memperoleh anugerah ekuiti untuk matlamat pengeluaran dan sumbangan kepada pertumbuhan syarikat secara keseluruhan. eXp World Holdings dan perniagaannya menawarkan rangkaian lengkap penyelesaian teknologi pembrokeran dan hartanah, termasuk model pembrokeran kediaman dan komersialnya yang inovatif, perkhidmatan profesional, alat kerjasama dan pembangunan peribadi. Pembrokeran berasaskan awan dikuasakan oleh FrameVR.io, platform 3D mendalam yang sangat sosial dan kolaboratif, membolehkan ejen menjadi lebih berhubungan dan produktif. SUCCESS® Enterprises, yang dipegang oleh majalah SUCCESS® dan sifat media berkaitannya, telah ditubuhkan pada 1897 dan merupakan jenama dan penerbitan pembangunan peribadi dan profesional yang terkemuka.

Untuk maklumat lanjut, kunjungi https://expworldholdings.com.

Pernyataan Perlindungan Keselamatan

Pernyataan yang terkandung di sini mungkin termasuk pernyataan jangkaan masa depan dan pernyataan prospektif lain yang berdasarkan pandangan dan andaian semasa pihak pengurusan dan melibatkan risiko dan ketidakpastian yang diketahui dan tidak diketahui yang boleh menyebabkan keputusan sebenar, prestasi atau peristiwa berbeza secara material berbanding yang dinyatakan atau tersirat dalam pernyataan tersebut. Pernyataan ini termasuk, tetapi tidak terhad kepada, jangkaan yang berkaitan dengan program rujukan dan insentif. Pernyataan prospektif sebegitu hanya benar pada tarikh tersebut dan syarikat tidak bertanggungjawab untuk menyemak atau mengemas kini pernyataan itu. Pernyataan sedemikian bukan jaminan bagi prestasi masa hadapan. Faktor penting yang boleh menyebabkan keputusan sebenar berbeza secara material dan buruk daripada yang dinyatakan dalam pernyataan yang berpandangan ke hadapan termasuk keupayaan Syarikat untuk melaksanakan inisiatif strategiknya dan risiko lain yang diperincikan dari semasa ke semasa dalam pemfailan Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa Syarikat, termasuk tetapi tidak terhad, kepada Laporan Suku Tahunan yang paling baru difailkan pada Borang 10-Q dan Laporan Tahunan pada Borang 10-K.

Maklumat Hubungan Media:

eXp World Holdings, Inc.
mediarelations@expworldholdings.com

Maklumat Hubungan Pelabur:

Denise Garcia
investors@expworldholdings.com

Foto yang mengiringi pengumuman ini tersedia di https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/2b31bbaa-2484-45bf-9ee3-ff8483784355