קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases תספק כשני תריסר תחנות מימן על בסיס נוזלי בדרום קוריאה

Temecula, California, USA


PLC

טמקולה, קליפורניה, June 20, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases, חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso Co. Ltd., הודיעה כי לאחר הפרס האחרון בו זכתה מטעם SK Plug Hyverse, לקבוצה יש חוזים לבנייה ותחזוקה של כשני תריסר תחנות תדלוק במימן מבוסס נוזל (LH2) בדרום קוריאה.

ככל שיותר אוטובוסים ומשאיות כבדות שואפים להפחית את פליטת הפחמן שלהן ועדיין לשמור על יכולת הנהיגה שלהם למרחקים ארוכים, מפעילי צי רבים, רשויות תעבורה וסוכנויות רואות במימן נוזלי פתרון לתדלוק מהיר ולנסיעות למרחקים ארוכים. הניסיון של Nikkiso בפיתוח וייצור משאבות קריוגניות במשך יותר מ-70 שנה, ושל תחנות תדלוק המבוססות על דלקים חלופיים במשך 26 שנים, מושך חברות כמו SK Plug Hyverse שרוצות שותפות כישרוניות שיעזרו להצמיח את תשתית וכלכלת המימן של דרום קוריאה.

"SK Plug Hyverse היא שותפה אדירה של Nikkiso בדרום קוריאה מכיוון שיחד אנו מביאים יכולות ואנשים יוצאי דופן לתמיכה בגישה המתקדמת של דרום קוריאה לביסוס כלכלת מימן תחרותית", אמר פיטר וגנר (Peter Wagner), מנכ"ל, Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases. " Nikkiso מעריכה את הגישה היצרנית והפרגמטית של דרום קוריאה להרחבת כלכלת המימן, ואנו מצפים להזדמנויות נוספות התומכות במאמציה".

"אין הרבה חברות שיש להן את תחנת התדלוק עם האינטגרציה הוורטיקאלית של Nikkiso שכוללת מערכות הנזלה פנימיות ומערכות שמאפשרות העמסה על נגררים, משאבות קריוגניות, צינורות מבודדים בוואקום, כלים מבודדים בוואקום, מכשירי איוד קריוגניים, בקרות תעשייתיות, שירותי אישור, התקנה ותחזוקה", אמר מייק מקי (Mike Mackey), נשיא, דלק ופתרונות, Nikkiso Clean Energy & Gases Industrial. "אנחנו בונים תחנות דלק המשתמשות בדלקים חלופיים מאז 1998 וגאים שהעבודה שאנחנו עושים תומכת בעולם נקי ובריא יותר".

מספר תחנות מימן נוזלי בדרום קוריאה כבר הוזמנו, שהצליחו לתדלק אוטובוסים זה אחר זה, תוך הגדלת התפוקה. שאר התחנות בדרום קוריאה יתחילו לעבוד במהלך 12 החודשים הקרובים.

אודות Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group

Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group (קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים) היא ספקית מובילה של ציוד, טכנולוגיות ויישומים קריוגניים לפלחי שוק של אנרגיה נקייה וגז תעשייתי. הקבוצה מעסיקה יותר מ-1,600 עובדים ב-22 מדינות ובראשה עומדת Cryogenic Industries, Inc בדרום קליפורניה, ארה"ב, שהיא חברת בת בבעלות מלאה של Nikkiso Co., Ltd (TSE: 6376)

אשת קשר לתקשורת
Lisa Adams
Lisa.adams@nikkisoceig.com
Mobile: +1 (405) 492-1689

אודות .Nikkiso Co. Ltd

מאז הקמתה בשנת 1953, Nikkiso תרמה לפתרון בעיות חברתיות על ידי חיזוי הזמנים המשתנים עם טכנולוגיות ומוצרים ראשונים בעולם ויפן. בעסקי התעשייה, Nikkiso יצרה שווקים חדשים על ידי פיתוח מוצרים בתחום האנרגיה, מוצרים הקשורים להמודיאליזה בעסקי הרפואה, ומבנים אוויריים CFRP (פלסטיק מחוזק בסיבי פחמן) בעסקי התעופה והחלל.

אודות SK Plug Hyverse

SKPH הוא מיזם משותף בין SK E&S ו- Plug Power Inc, ספקית מובילה של פתרונות מימן מוכנים לשימוש עבור כלכלת המימן הירוק העולמית, כדי להמשיך בעסקי פתרונות משולבים לאורך שרשרת הערך של מימן נקי באסיה.

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/d45a57fe-03f5-4e5a-a789-57e6efd5cd26/he