אדריאן רידג' מונה למנכ"ל קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים

Temecula, California, USA



טמקולה, קליפורניה, July 02, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

החל מ-1 ביולי 2024, אדריאן רידג' (Adrian Ridge) הוא מנכ"ל Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group, חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso Co. Ltd. רידג' מחליף את פיטר וגנר (Peter Wagner), שנשאר בתפקיד דירקטוריון כיו"ר פעיל של Nikkiso CE&IG Group.

כמנכ"ל, רידג' יניע את התוצאות התפעוליות והפיננסיות ויכין את הקבוצה לצמיחה עתידית. בתפקידו כיו"ר פעיל, וגנר יתמקד בהנעת החזון והאסטרטגיה ארוכת הטווח של הקבוצה בתפקיד יועץ.

"בשם מועצת המנהלים, אני מברך ומברך את אדריאן על קידומו לתפקיד המנכ"ל", אמר וגנר. "הוא מנהיג מוכח שמתגייס בזמן הנכון לתמוך בצמיחה של Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases לגבהים חדשים".

"מעולם לא התלהבתי מהפוטנציאל של חברה כמו שאני מתרגש מ-Nikkiso ", אמר רידג'. "יש לנו את כל המרכיבים הנכונים כדי להיות מובילים בכל שוק שאנחנו משרתים בכל אזור בעולם. לכבוד הוא לי ואני אסיר תודה על ההזדמנות החד פעמית הזו".

אודות אדריאן רידג'

רידג' הצטרף לניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים (Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases) בשנת 2022 כסמנכ"ל ייצור ותפעול לאחר שעבד כ-30 שנה בענקית הייצור השבדית Atlas Copco בתפקידי ניהול גלובליים שונים. הוא בעל תואר בהנדסת מכונות ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת דורהאם בבריטניה.

אשת קשר לתקשורת
Lisa Adams
Lisa.adams@nikkisoceig.com
Mobile: +1 (405) 492-1689

אודות Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group

קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group (קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים) היא ספקית מובילה של ציוד, טכנולוגיות ויישומים קריוגניים לפלחי שוק של אנרגיה נקייה וגז תעשייתי. הקבוצה מעסיקה יותר מ-1,600 עובדים ב-22 מדינות ובראשה עומדת Cryogenic Industries, Inc בדרום קליפורניה, ארה"ב, שהיא חברת בת בבעלות מלאה של Nikkiso Co., Ltd (TSE: 6376)

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/b3496ba9-85d1-4c91-b199-181d30747a25