KBC Groep: Beëindiging van het aandeleninkoop-programma van KBC Groep. Transparantiekennisgeving

Op 10 augustus 2023 na beurstijd kondigde KBC Groep NV een aandeleninkoopprogramma aan. In het kader van dit programma wenst KBC Groep NV aan te geven dat het als gevolg van de cumulatieve inkoop van eigen aandelen, de kennisgevingsdrempel van 5% heeft overschreden op 30 juli 2024. Het inkoop-programma is nu afgerond.

Op het einde van de handelsdag van 30 juli 2024 bezit KBC Groep NV 20 942 766 aandelen, wat 5,02% vertegenwoordigt van het totale aantal momenteel uitgegeven aandelen, zijnde 417 305 876 aandelen.

Op 31 juli 2024 werd het aandeleninkoopprogramma van KBC Groep NV afgerond voor een totaal bedrag van 1 299 999 960 EUR. Het totale aantal aandelen dat in de loop van het programma werd ingekocht, bedraagt 20 980 823 hetgeen 5,03% vertegenwoordigt van het totale aantal momenteel uitgegeven aandelen.

Deze informatie, inclusief het meldingsformulier voor aandeelhouders, is ook beschikbaar op de volgende locatie:  https://www.kbc.com/en/shareholder-structure en https://www.kbc.com/en/share-buy-back

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Kurt De Baenst, directeur Investor Relations KBC-groep
Tel + 32 2 429 35 73  - IR4U@kbc.be